hean Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Har i dag en gammel HTPC som jeg har brukt å laste ned litt på men synes den blir litt stor. Har lyst på noe som er lite gjerne på størrelse med en konsoll som kan kjøre torrent og med lagringskapasitet på noen terra. Mener jeg husker noen trådløsroutere kunne kjøre torrent men det var sikkert kun en drøm... Finnes det bokser som kan kjøre torrent og som kan lagre/avspille på/fra en nettverksdisk kanskje. Trodde XBox One klarte dette men fikk negativt svar på det... Noen med løsning? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Intel Nuc med ekstern disk? Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Intel Nuc med ekstern disk? Takker for svar... fant en test av en slik boks men dessverre er støyen en dealbreaker ellers hadde den vært perfekt. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Støy? Har du sett på den Nuc'en med skjermkort? Normaltvis skal ikke denne lage noe lyd. Eventuelt kan jeg og anbefale Lenovo M93p tiny. Så å si helt støyfri. Kommer med Win 7/8 samt en liten hybriddisk med 8Gb flashminne og 500gb ordinær lagring. Har en slik selv, og kan enkelt monteres bak en tv. Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har to stk Intel Nuc på sio av meg her, hører ingenting. Den eine er av typen D34010WYKH den kan ha en 2,5hdd eller ssd i tilegg Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det er vel forrige generasjon NUC som slet med varmeutvikling og viftestøy. Må holde tunga litt rett i munnen når man bestiller.. Dagens modeller er veldig stillegående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå