cashspenn Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg ser etter en app jeg kan ha overalt som gjør at jeg har tilgang på NAS overalt selv utenfor hjemmet. Det ser ut til at noe som heter polkast kan være et alternativ. Har aktivert denne på min NAS Zyxel og lastet ned app på OS og android. men problemet er at jeg ikke får opp noe innhold på appen. Den er koblet til NAS det er jeg sikker på, men får ikke noen filer opp. Noen som vet hva man må gjøre? http://www.polkast.com/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har du aktivert HTTP(?) eller hva enn den appen bruker for å vise filer? Lenke til kommentar
cashspenn Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 hmm, nei forklar er du snill:) tusen takk:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 I innstillingene på NAS-en. På webgrensesnittet. Sikkert noe du må aktivere der. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Her er en video som forklarer hvordan det settes opp, har du gjort alle disse stegene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå