Toppris Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hei! På akt.no får jeg beskjed om at via hagakrs.no kan jeg bestille flybussbillett til studentpris via nettet, men den nettsiden fungerer særdeles dårlig på kjøping (ingenting skjer ved klikk av "Kjøp!" (ingen av valgene fungerer)). Hva er alternativene mine her? Har aldri vært i byen, skal til sentrum, og taxi er for dyrt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Kjøp billetten på bussen? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tar for gitt at når det bestemmes at en flybussbillett kan kjøpes på internett, så er dette fordi bussen ofte blir full, og ikke alle får benytte seg av bussen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har aldri opplevd at en flybuss har vært så full at det ikke er mulig å bli med uten å bestille billett for forhånd, verken fra Gardermoen, Rygge, Torp, Sola eller Flesland. Men det kan jo selvfølgelig være at man på Kjevik kjører et absolutt minimum av busser. Fikk forresten ikke til å trykke på kjøp selv, bruker Safari, men hele nettsiden var jo elendig. Du kan jo ringe Haga for å høre hvordan ståa er, om du evt. kan bestille pr. telefon? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det går uansett vanlig rutebuss fra flyplassen (Kjevik) og til sentrum. Buss 35-36-37 Tveit - Kristiansand. http://www.akt.no/media/287673/Ord_Rpl_Nettb_35-36-37-ver2.pdf Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Om jeg ikke er på jobb så kan jeg hente deg på kjevik og kjøre deg til sentrum Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Om jeg ikke er på jobb så kan jeg hente deg på kjevik og kjøre deg til sentrum Om du matcher Hagakrs' 50 kroner studentpris, så har du en avtale kl 1540. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 slenger du på 400kr kan jeg kjøre deg Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Om jeg ikke er på jobb så kan jeg hente deg på kjevik og kjøre deg til sentrum Om du matcher Hagakrs' 50 kroner studentpris, så har du en avtale kl 1540. slenger du på 400kr kan jeg kjøre deg Jeg kan gå til 75. Da koster det meg litt mer, men sparer tid. Ellers busser jeg Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Spørsmålet er hvilken dag :-P Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Spørsmålet er hvilken dag :-P Hehe, førstkommende kl1540, altså i morgen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg er jo faktisk ferdig på jobb klokken 1400, men kjører en litt klein bil for tiden... Elbil -.- Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er jo faktisk ferdig på jobb klokken 1400, men kjører en litt klein bil for tiden... Elbil -.- Ingenting kleint med en ELBil. Jeg tenker bare på hvor utrolig mye penger du sparer og følelsen du får når du gasser så fort som mulig uten å tenke på bensinforbruk. Har du virkelig lyst å vente fra 1400 til 1540 for å tjene 75kroner på en ukjent kar som har andre alternativer å velge mellom? Jeg vet ikke om det er snilt av deg eller skummelt (denne tråden får servere som min siste dags hendelser og skal hjelpe politiet med å gi svar på det de trenger). Du får holde meg oppdatert. Jeg sjekker her senest 1410. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Haha, jeg skal finne frem glidemiddel og machete ;-) Du må gjerne ta buss, men om det funker seg opp og du ikke får plass, send en pm så kan jeg hive meg. Ca et kvarter til Kjevik for meg :-P Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Haha, jeg skal finne frem glidemiddel og machete ;-) Du må gjerne ta buss, men om det funker seg opp og du ikke får plass, send en pm så kan jeg hive meg. Ca et kvarter til Kjevik for meg :-P Er du som bestemmer. Sier du 1540, så stiller jeg 1540. Flyet mitt lander 1520. Undrer meg fremdeles om du driver på med en good-will eller vil ha en good-deed på din samvittighet. Jeg syntes det er litt spennende å hoppe i bilen med en ukjent diskusjon.no-bruker, så for min del heier jeg på den. Er som sagt opp til deg. Buss er ikke stress. Betaler 25kr ekstra for opplevelsen. Gi lyd Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Måtte dessverre yte nødhjelp for en kamerat som har motortrøbbel, så vi får skrive en raincheck Kan kjøre deg til kjevik når du skal hjem? Haha Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Null problem. Du er gærn. Hjem mandag. Fly går 1230 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Begynner på jobb 1330 på mandag, men i kveldsukene sover jeg alltid altfor lenge så får sikkert ikke dradd meg opp av senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå