Tjuls Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Advarsel: (0%) <<-- dette står under bildet mitt på alle postene mine. ser at det ikke står på noen andre.. er det noe hver enkelt kan se om seg selv eller har jeg fått en advarsel siden jeg hadde for mange linjer i signaturen min i går? i så fall er det rart det står 0% feil forum å poste i? hvor ellers skal man stille spm direkte til forumet? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Du er ikke den eneste. :gretten: Kan ikke huske å ha fått noen advarsler jeg. Ikke skjønner jeg hvordan jeg har fått 0% advarsler heller, eller hvordan det går ann. Har kontaktet Mod, men har ikke fått svar enda. EDIT: Jesus, snakk om å gå i grøfta.. Tenkte ikke på det i det hele tatt. Endret 26. oktober 2003 av bamsefar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei, Du får se en oversikt over om du har fått advarsler eller ikke, slik at du kan holde seg selv litt under oppsikt. Det er en kjekk funksjon for de som starter å få litt advarsler Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 humm.. men betyr det at jeg har fått noen advarsler? *forvirra* kan de ikke i så fall bare sette en limit på antall linjer i signatur? ossen skal jeg vite at jeg bare kan ha så og så mange linjer? står bare max 5000 tegn. og det blir en DEL linjer Lenke til kommentar
Fury Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det betyr at du ikke har fått noe som helst, der av så står det 0%, så ingen ting å uro seg over *grin* Alle ser dette på sine egne innlegg, men ikke andres ... Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 takker for raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå