Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hoggorm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kanskje like greit den ikke hadde oppmerksomheten på fotografen her. Flott som diagonal gjennom flata. Kanskje litt uheldig at den går kant i kant med bildekant. Enten litt luft utenfor eller skjære inni. jeg ville her tatt et ørlite bånnkutt. Jeg ville her latt bildekanten skjære så vidt inn i slangen (ormen). Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Fascinerende! Ikke mye skjelving på hånden her ;-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje like greit den ikke hadde oppmerksomheten på fotografen her. Flott som diagonal gjennom flata. Kanskje litt uheldig at den går kant i kant med bildekant. Enten litt luft utenfor eller skjære inni. jeg ville her tatt et ørlite bånnkutt. Jeg ville her latt bildekanten skjære så vidt inn i slangen (ormen). Roar Ja du vet..lett i hele sommer..og når den først finnes..da blir en litt opphiosset og glemmer ting..ble også 2 Stålormer den dagen. Takker Fascinerende! Ikke mye skjelving på hånden her ;-) Nei du skulle sett..har fobi for slike..men gikk da greit. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg