L_T Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Noen her som har erfaring med BB Q10? Hvordan funker den med android-apper? Batterilevetid? Hvordan er den på web? Frister veldig å prøve, har alltid hatt en crush på BB og fysisk tastatur. Hadde BB Bold for en del år siden, men syns da den ikke funket så bra, og var veldig dårlig på apper. Har hørt det er bedre nå. Jeg er ikke veldig opptatt av apps og multimedia, men trenger noen hverdags-apper som Ruter, Flytoget, Netflix, Youtube etc. Gmail er også viktig. Og Exchange for jobbmailen. Er det noen som har BB nå for tiden...? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 BlackBerry er IKKE android. Så du kan ikke kjøre apps fra Google Play Store på denne telefonen. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Du kan kjøre Android apps på Blackberry. Ikke sikker på om du kan innstallere direkte fra Google play store, eller om det er fra en egen BlackBerry store. Men du kan å installere fra apks. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ah, trodde tiden der samarbeid/samkjøring mellom to plattformer var slutt jeg. Er vist veldig enkelt med den modellen. http://crackberry.com/how-install-android-app-apk-blackberry 1 Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har en Q10. Kjører mange android apps på den, blant annet Ruter appen og ES file explorer. Mobilen har natice støtte for Flacfiler. Telefonen oppleves kvikk, men mitt største problem har vært stock browseren. Den funker på det meste, men akkurat diskusjon.no kan man bare gi opp.. Netflix har jeg ikke prøvd, youtube appen er bare en link til mobil versjonen. Men denne fungerer også godt. Man finner masse 3rd party youtube apps i BB store. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Sleng inn Snap på den, så kan du installere alt fra Google Play (apper som krever Google Play tjenester som fks. Gmail vil ikke fungere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå