Sylar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sukrose, det er godsaker... http://no.wikipedia.org/wiki/R%C3%B8rsukker Brukes som tilsetning i blant annet Coca Cola, avbildet under: Jeg er visst helt hektet, jeg. Prøver å drikke Pepsi Max eller Coca Cola Zero, men suget er der... er selvsagt sukkeret... Men hadde en periode på noen måneder her, hvor jeg verken drakk brus (verken sukkerholdig eller light), juice eller melk - eller drikker tilsatt sukker... Tror egentlig bare det gjelder å komme over kneika. Husker ikke helt om jeg følte meg bedre etterhvert... har dere erfaringer med det? Eller går dere resten av livet og har sukkersug? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg drikker skjeldent brus, men lysten på sukker er relativt konstant, uavhengig av hvor lenge det er siden sist. Det med at man er avhengig og så blir det bedre etter en uke funker ikke på meg. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Om jeg går en uke eller noe uten å spise godteri så går suget etter slike ting bort. Tar jeg derimot én sjokoladebit så kommer det tilbake veldig fort og varer i flere dager. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 To forskjellige erfaringer, altså... jaja, spiller vel egentlig liten rolle... kan jo ikke gå rundt og drikke det skvipet der hele tiden, uansett... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Du bør hvertfall ikke det hvis du ikke vil legge på deg 20 kg i året. Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Hahaha, ja... farlige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå