RuneTh666 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skjermbilde er helt fint inntil WIndows starter opp, da blir det masse striper og sorte felter på skjermen, første ideen min var oppdatere driver for grafikkort men før jeg klarte å laste ned og installere ny driver kom bluescreen. Jeg gikk etterhvert inn på sikkermodus og da var skjermbilde helt fint og maskinen krasjet ikke så jeg tok en ny sjanse på å laste ned og installere ny driver for grafikkort, denne gangen gikk det helt fint men når jeg rebootet og startet maskinen på nytt var stripene og de svarte feltene på skjemen tilbake og det samme var bluescreen Har ikke peiling i det hele tatt om hvor jeg skal begynne å feilsøke Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Høres ut som at skjermkortet er herpa, altså det er noe galt med det. Hvis mulig test i annen PC, men som sagt, tror nok det er kaputt. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Virker som at det var noe feil med Windows. Rett over 18:00 startet en feilsøk og gjennoppretting og når den ble ferdig var skjermvisningen helt fin og BS har ikke kommet igjen og nå har jeg pushet maskinen med film, spill og prøvd alle mulige måter å plage maskinen på Endret 31. august 2014 av RuneTh666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå