Epple Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Har en macbook air 13" som jeg kjøpte for et par uker siden. Den logger seg ut når jeg skyver den sidelengs. Hva kan det være? Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Tror du bør være litt mer spesifikk, hva skyver du sidelengs? Fysisk hele macen som står på et bord? En form for gesture med trackpaden? Er det musepekeren som havner i et hjørne når det skjer? (altså bruken av hot corners), eller holder du hele maskinen på skrå når det skjer? ... Lenke til kommentar
Epple Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Tror du bør være litt mer spesifikk, hva skyver du sidelengs? Fysisk hele macen som står på et bord? En form for gesture med trackpaden? Er det musepekeren som havner i et hjørne når det skjer? (altså bruken av hot corners), eller holder du hele maskinen på skrå når det skjer? ... Ja fysisk skyver macen sidelengs på bordet, uten å røre noe som helst på tastaturet. Skjermen blir svart et lite øyeblikk, så må jeg logge inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå