Gå til innhold

Jarvis assistant fra iron man filmene! (prosjekt)

lyne123

Anbefalte innlegg

Hei! Har sett alle Iron man filmene både 1,2 og 3. Etter jeg har sett de filmene har jeg søkt opp på youtube jarvis projekt osv! Har sett mange som har laget et program som dem kan prate til så svarer den tilbake. Har funnet ut att appstore hadde en app som het jarvis eller no men den appen er ikke der lenger! Etter jeg har sett alt dette har jeg blitt litt inspirert til å prøve å lage noe sånt eller laste ned et program som jeg da kan prate til så svarer den eller gjør oppgaver på skjermen!

Men er det noen som vet hvordan man gjør dette? Noen som har gjort dette før? Er det vanskelig?

Hørt att man kan laste ned et program som man kan lære komandoer osv så kan du bare prate til den og si til den det du har lært den! Men det tar vell lang tid? Hadde man enda hatt et program som alle komandoene var lagt til fra før! :) takk for svar. Vil ha jarvis sin stemme ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"VoiceAttack" er et program (Hovedsaklig tiltenkt for spill osv, men fungerer nok for ditt bruk).

Hvor du kan snakke til PCen (via mikrofonen), så kan den gjøre X antall oppgaver som du setter opp.

Du finner programvaren på www.voiceattack.com

screenshot.png

Tror dog at den ikke forstår Norsk, men det gjør vel nesten ingen slike programmer uansett.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...