Mokaii28 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 På enhetsbehandling ser jeg at jeg mangler driver for Ethernet-kontroller og SM-busskontroller. Jeg har ingen anelse om hvilke drivere jeg trenger å laste ned. Setter stor pris på hjelp(!!) Jeg bygde meg datamaskin og har i ettertid hatt flere bluescreens. Lurer på om dette kommer av mangel på SM-busskontroller driver. Jeg har et TP-link trådløst nettverkskort og har installert driver til dette, og skjønner ikke hva PCen klager over mtp. driver til Ethernet-kontroller. Specs: Intel Core i5-4670K Gigabyte GA-Z87MX-D3H, -1150 GeForce GTX 760 2GB Noen som kan hjelpe meg dette? Her (win7 64-bit) er de forskjellige driverne til motherboardet. Vet dessverre ikke hva jeg trenger.. Marcus Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Begyn med chipsetdriver, men du bør ha med alle til ditt OS. Lenke til kommentar
Mokaii28 Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Tusen takk! Etter litt frem og tilbake lastet jeg ned begge chipsetdriverne og LAN driveren som var på siden. Da var problemet løst. Endret 31. august 2014 av Mokaii28 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Realtek HD Audio Driver er kjekt å ha. Windows har standarddriver, men disse driverene gir flere funksjoner. USB3-drivere er også kjekt å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå