Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg vil ha 5.1 lyd og THX og mye for penga. Hvilke høyttaler burde man velge av disse to settene: 1. Creative 2. Logitech Prisen er unormalt høy på komplett her, du får Logitech ned i 3500. Har dere noen meninger? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Unskyld: THX* Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Logitech Logitech Logitech , Hvis jeg skulle valgt så hadde det blitt Logitech Z-680, den tror jeg har et skikkelig trøkk, og lydkvalitet , totalt 500W , 185W på Subwooferen! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har ikke hørt på logitech, men har hørt mye bra OM de... Skulle jeg handlet nå selv, ville jeg tatt logitech sitt sett Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hmm spørs,logitech gir mer for penga,den har,digital ingang og decoding av dolby digital lyd. har også hørt på logitechen,syns den hørtes bra ut,har lest av tester at creativen har litt bedre lyd men minimalt,tror også et megaworsk 6.1skal komme snart og. Men gå for logitech og hvis du har digital utgang på lydkortet bruk den Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg ville nok valgt Logitech jeg også, spesielt fordi jeg har et noe eldre sett Logitech fra før som har utrolig god lyd. De Logitech-høyttalerne du har satt opp har langt fler funksjoner enn Creative sine (iallefall det som er listet opp på Komplett sine sider). Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Selv om jeg sansynligvis ville valgt logitech selv, så vil jeg bare skyte inn at mitt creative Inspire 4100 (4.0 til 600,-) faktisk har groom lyd Det er derfor naturlig å tro at toppmodellene til creative er rimelig bra de og. Ta en tur innom ei sjappe og prøv å høre på de da vel. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Logitech har aldri skuffet meg, selv om jeg har et Creative sett også. Husker desverre ikke navnet på det, men det har utrolig bra lyd (2.1 sett til rundt 1 laken). Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Skal du ha mye for pengene er ikke slike ferdige pc-høytaler-pakker det rette. Høytalerne låter rett og slett dritt i forhold til prisen du betaler. Personlig ville jeg heller satset på en forsterker og et par fronthøytalere i første omgang. Så kan du supplere med senterhøytaler og bakhøytalere den dagen en får mer penger. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk skal dere ha! dette gjorda valget mye enklere! :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå