tjbr Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Dustinhome.no har alltid hatt veldig gode nettsider, det var utrolig lett å navigere der en kunne f.eks velge merker og andre spesifikasjoner. Jeg har kikket på å opgradere hovedkort/cpu, og var innom dustin forrige uke, da kunne jeg sortere på merke/socket/antall ramslotts/brikkesett/osv. Nå kan man kun velge socket.. Får opp en liste med over hundre produkter! Før kunne jeg velge f.eks Asus og Gibayte + ATX +Z97 og få opp bare et par hovedkort som var interresante, nå må jeg bla igjennom masser av h87, m-itx og masse annet skrot. Hvordan kunne det som var kanskje en av norges beste og mest oversiktlige sider for hardware ende opp som noe slikt rot!! Holder på å bla igjennom ei liste over 131 hovedkort, spred over 7 sider med 20 kort på hver..... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) De har en feedback-knapp på høyresida. Bruk den og fortell det til Dustin. Viktigere at de får beskjed om at noe er mindre bra med den nye designen. Du kan for øvrig velge å vise 50 eller 100 produkter i tillegg til 20, slik du har det innstilt på nå. Endret 31. august 2014 av Llandari 1 Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 De har en feedback-knapp på høyresida. Bruk den og fortell det til Dustin. Viktigere at de får beskjed om at noe er mindre bra med den nye designen. Du kan for øvrig velge å vise 50 eller 100 produkter i tillegg til 20, slik du har det innstilt på nå. Har allerede sendt feedback. Er bare utrolig at en side som var så bra er blitt så dårlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Den skal jo være nede i helga for å "oppdateres" Er den helt ferdig da? Endret 31. august 2014 av War Lenke til kommentar
DustinHome.no Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hei og takk for tilbakemeldingene! Vi har byttet forretningssystem, og det innebærer at en del saker ikke er på plass enda. Vi er klar over at siden for øyeblikket kan kjennes mindre oversiktlig enn tidligere. Vi benytter en ny søkemotor som er betydelig smartere og bedre enn den vi har hatt tidligere. Den finner for eksempel også relevante produktkategorier. Det kan dog ta en liten stund innen den nye søkemotoren blir fullt «opplært» og optimalisert. Vi jobber også med å få på plass filtre slik at dere kan søke etter spesifikke merker eller spesifikasjoner, og enklere finne det dere leter etter. Bruk gjerne feedback-knappen hvis dere ser noe dere synes vi bør endre! I mellomtiden håper vi at dere har litt tålmodighet med oss. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Dette var desverre ikke helt bra nei. Mye enklere når man slapp å tulle rundt med drop-down menyer. Og bildene er altfor store slik at man får langt færre produkter på hver side. Ellers liker jeg det forenklede bruken av farger. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 "Dustin Home har fått ny, stilig look" - Blir for meg litt latterlig og billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå