Walter_S Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skyer over byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Til deg å være må klokka di gå gærn`t, ikke så ofte å se dagslysbilder i full sol fra dine apparater! Et vennligere inntrykk av denne elve-byen kan neppe gis. Kanskje et flott herharjegværtkort (?), uten å ville legge noe som helst negativt i den karakteristikken, - heller det motsatte. Lyst, friskt og lett! Vh. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Friskt og fint! Mulig at kutt oppe, ned til den høyeste bommulsdotten forsterker fokus på skyene og tilfører mer panoramavirkning..... Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Takk for 2 kjappe kommentarer, Olav Bjarte og smort1! @ Olav Bjarte: Kom kjørende over Værste-broa fra bysiden og bare måpte når jeg så skybanken som jaga forbi. Bare måtte få med meg dette. Brukte begge kamera'ene jeg alltid har i "beredskaps-vesken" i bilen - K-50 (dette bilde) og min Nikon D5300 (bilde på foto.dotten), så fikk jo testet begge mot hverandre da. @ smort1: Takk for forslag (ergerlig at jeg ikke klarer å se dette selv...!). Skal se om jeg kan fikse dette til en ny versjon, etter maten. Men nå må jeg gå og lage middag, er over 1 time forsinket som det er, allerede! (lørd. + sønd. er det alltid min tørn å koke mat) ;o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
nutini Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Et fargerikt og flott postkortbilde Walter. Arvid. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 1. september 2014 Forfatter Del Skrevet 1. september 2014 Et fargerikt og flott postkortbilde Walter. Arvid. Takker for den, Arvid / nutini! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg