Gå til innhold

3 stilarter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De blå husene.

2 spørsmål:

- Er dette tatt rundt Juletider? Fordi alle tretoppene er pynta med gule lys eller er dette tørt løv?

- Ikke så mye et spørsmål, men lurer bare på hvor de 2 norske flagg, midt i vindusrekka på det midterste hus kom i fra? Det må ja være speiling i fra en flaggstang, bakenfor deg som fotograf? I så fall har du sikta godt!

:o)

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Stilig:-) Må bare respondere: Det er en viss gjenkjennelses effekt i bildene dine også, og er derfor gjennkjennbare. Og det er utelukkende positivt. Du har en kreativitet som du lar utfolde seg, og leverer mye flotte bilder.

Når det gjelder disse stilartene på bygningene, så er det etter min mening en god grunn til og ta enkelte Arkitekter i ørene....

Godt sett og fanget.

Lenke til kommentar

De blå husene.

2 spørsmål:

- Er dette tatt rundt Juletider? Fordi alle tretoppene er pynta med gule lys eller er dette tørt løv?

- Ikke så mye et spørsmål, men lurer bare på hvor de 2 norske flagg, midt i vindusrekka på det midterste hus kom i fra? Det må ja være speiling i fra en flaggstang, bakenfor deg som fotograf? I så fall har du sikta godt!

:o)

Mvh,

Walter

Bildet er faktisk tatt torsdag som var i kraftig sol selv om det var noen godværsskyer som man kan skimte. Lyset i tretoppen er nok fra naturen selv, men jeg har lyst opp en del da det er tatt i direkte motlys. Lysene du ser i trærne til høyre befinner seg nok bak vinduene inne i bygget, men fremstår her som om de skulle være i trærne.

På taket til bygget til venstre ser det jo ut som tåke eller røyk, men antagelig er et resultat av at jeg hadde sola rett imot - måtte faktisk senke kamera noe for å unngå for mye. Derav folk sittende på benkene på Eidsvolls plass kutta vekk nede.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...