Jarmo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Å vinne 300 000 000 000 000$ i lotto! Gifte meg med verden sjønneste jente! : ..... og dama forsvinner med pengene Lenke til kommentar
JonV Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bra du har forståt det da. Btw gratulerer på forhånd win-xp Takker for det Men det ser ut til KUN å bli myke pakker jaja får kjøpe noe til meg selv da. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kapitalismen lenge leve! Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 nei nei.. dette var sørgelige greier..... det er OKTOBER!! http://giossjulatilbake.no sier nå bare jeg Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ... kanskje også ny kabinetten Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg ønsker meg fred på jord. Det er mitt høyeste ønske akkurat nå. Det er så mye tragisk i denne verden :grine: Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Harddisk(er)!! Sykt manko på HD plass her nå! Eller så vil jeg ha nye snowboardboots, nytt snowboard, ny bil, gode karakterer, flere kabinettvifter og viftestyring, cd'er+++++ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 en bil jeg kan være stolt av .. (altså .. Ren og skjer orginal bil ! ) og selvsagt krig og fred og sånt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 En fungerende dame magnet... med kraftige $ poler... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ei jente.... *sukk* Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Mer ting til pcn. Mer fritid. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Nytt hovedkort og prossesor, kabbis, iPOD, ny gitar ...AND world peace Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Mindre sosialister, mer filmer, mindre skoletid, mer regn og mindre CGI. XP pro lisens, alle Adobe lisenser. En kortfilmpris og et medlemskap i A Band Apart og en førpremiere på Kill Bill Vol. 2. Penger er ikke lykke! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Å vinne 300 000 000 000 000$ i lotto! Gifte meg med verden sjønneste jente! : ..... og dama forsvinner med pengene ikke det nei! : Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg ønsker meg en postordre-brud fra Thailand (erfarne jenter der), som kan bidra med litt inntekter til husholdningen og naturelle tjenester ved behov. Bare synd at jeg ikke har nok penger til frimerker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ka har man nettet til? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Skal det være noe til meg, så ønsker jeg penger. Masse penger... For joda, det bor nok en liten kapitalist i meg *grin* Forøvrig gidder jeg ikke ramse opp en masse stuff jeg skulle hadd i tillegg. Det er jo det jeg skal bruke pengene på! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Huff..leser hva dere ønsker dere.....Folk er så opphengt i verdier og ting nå for tida...Dere er blitt stormannsgale alle sammen (jeg og).... Når dere først har fått en ting vil dere ha noe mer...Nesten ingen her som ønsker seg ting som Fear world o.l...... /me vil ha en fear verden...hvor folk ikke sulter...kommusimen er en god ting for dette....men dessverre er vi for stormannsgale for slikt...! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 *Klippe*.....Fear world o.l...... /me vil ha en fear verden...hvor folk ikke sulter...kommusimen er en god ting for dette....men dessverre er vi for stormannsgale for slikt...! Du mener "fair" i stedet for "fear" vel? Fear = frykt veit du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå