AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Siden jeg ble singel for 16 måneder siden, så har jeg datet flere menn. Men resultatet har som regel vært skuffelser. Jeg datet først en person i fjor sommer: han og jeg møttes en del ganger, hadde sex flere ganger, men så sa han at han ikke følte forelskelsesfølelsen for meg, og dumpet meg. Så datet jeg en som jeg følte oppførte seg useriøst, så jeg dumpet han. Etter dette møtte jeg 2 personer som jeg aldri hørte noe mer fra. Så 1 person som jeg datet i flere måneder. Han ville ha forhold med meg, men jeg følte at han var feil for meg. På nyåret har jeg vært på date med 3 personer. En av dem dumpet meg på første date, 1 av dem traff jeg noen ganger men jeg følte at han var feil for meg. Og en annen virket så useriøs at jeg dumpet han. I vår og i sommer ga jeg opp kjærligheten. Men så traff jeg en ny fyr på sensommeren igjen. Vi hadde sex på andre date, og nå har vi møttes mange ganger, men han vil aldri gi meg erklæringer på at jeg er mer enn en date. Jeg har prøvd å hinte til det, men jeg føler at han dater flere. Det er jo sårende. Så jeg var dum som hadde sex tidlig. Har dere noen råd å gi meg. Kan det være håp utifra denne historien om at noen kan se på meg som en de vil ha et seriøst forhold med? Eller høres det ut som om jeg bør gi opp? Føler at jeg er den eneste i landet som må date såpass mange som jeg må... Anonymous poster hash: c9179...7c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Hvor gammel er du? Som gutt så blir jeg "lei" av jenta hvis det blir for lett å få sex. Men det er vel preferanser. Om det kan ha noe med din sak å gjøre vet jeg ikke. Kanskje ville de bare ha sex, eller kanskje de ikke likte personligheten din, eller utseendet. Det kan være mange faktorer og vi kan ikke vite hva det er uten å kjenne deg. Anonymous poster hash: 33470...966 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Hvor gammel er du? Som gutt så blir jeg "lei" av jenta hvis det blir for lett å få sex. Men det er vel preferanser. Om det kan ha noe med din sak å gjøre vet jeg ikke. Kanskje ville de bare ha sex, eller kanskje de ikke likte personligheten din, eller utseendet. Det kan være mange faktorer og vi kan ikke vite hva det er uten å kjenne deg. Anonymous poster hash: 33470...966 Jeg mener at det er like ille om en mann har sex tidlig. Men jeg har bestemt meg for å prøve å ikke ha sex så tidlig neste gang. Jeg kommer til å forklare han at jeg vil at vi skal erklære oss som kjærestepar før vi har sex, for ellers så blir det bare veldig kjedelig hvis vi har sex, også dater han andre i tillegg til meg. Det er det jeg frykter har skjedd nå. Og det er jo ekstra sårende. Når en mann tar intitativ til å kysse og ha sex med meg, så vil jo jeg tro at han gjør det av tiltrekning for meg. Så regner ikke med at det er utseende det er noe i veien med. Anonymous poster hash: c9179...7c5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Jeg mener at det er like ille om en mann har sex tidlig. Men jeg har bestemt meg for å prøve å ikke ha sex så tidlig neste gang. Jeg kommer til å forklare han at jeg vil at vi skal erklære oss som kjærestepar før vi har sex, for ellers så blir det bare veldig kjedelig hvis vi har sex, også dater han andre i tillegg til meg. Det er det jeg frykter har skjedd nå. Og det er jo ekstra sårende. Når en mann tar intitativ til å kysse og ha sex med meg, så vil jo jeg tro at han gjør det av tiltrekning for meg. Så regner ikke med at det er utseende det er noe i veien med. Anonymous poster hash: c9179...7c5 Tro meg, gutter kan ha sex med hvilken som helst Troll-Tove bare for å få seg mus. Det har nesten ikke noe å si hvor stygg hun er. Når de har hatt sex dumper de dama. Dette gjelder ikke for alle, men både jeg selv og noen av mine venner har synket standarden vår MYE når vi har vært kåt. Men er det ikke bare å spørre fyren om han dater andre? Dere er strengt tatt ikke forpliktet til en dritt, så greit å få det på det rene med engang. Anonymous poster hash: 33470...966 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Jeg mener at det er like ille om en mann har sex tidlig. Men jeg har bestemt meg for å prøve å ikke ha sex så tidlig neste gang. Jeg kommer til å forklare han at jeg vil at vi skal erklære oss som kjærestepar før vi har sex, for ellers så blir det bare veldig kjedelig hvis vi har sex, også dater han andre i tillegg til meg. Det er det jeg frykter har skjedd nå. Og det er jo ekstra sårende. Når en mann tar intitativ til å kysse og ha sex med meg, så vil jo jeg tro at han gjør det av tiltrekning for meg. Så regner ikke med at det er utseende det er noe i veien med. Anonymous poster hash: c9179...7c5 Tro meg, gutter kan ha sex med hvilken som helst Troll-Tove bare for å få seg mus. Det har nesten ikke noe å si hvor stygg hun er. Når de har hatt sex dumper de dama. Dette gjelder ikke for alle, men både jeg selv og noen av mine venner har synket standarden vår MYE når vi har vært kåt. Men er det ikke bare å spørre fyren om han dater andre? Dere er strengt tatt ikke forpliktet til en dritt, så greit å få det på det rene med engang. Anonymous poster hash: 33470...966 jaja, da får jeg se på menn på den måten. De har sex selv om dama er stygg, og så dumper de henne. Mulig at jeg ikke ser bra nok ut da. Men jeg får ihvertfall sex så da får jeg bare si meg fornøyd med det. Men er veldig tungt følelsesmessig og tærer på selvtilliten at det skal være slik. Jeg synes ikke at jeg ser stygg ut på bilder eler i speilet, men jeg vet jo ikke hvordan jeg blir dømt fra utsiden. Kan jo være at det er noe folk reagerer på.. Anonymous poster hash: c9179...7c5 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Kanskje du forsøker for hardt. Det tar tid å finne noen som passer og det er ikke noe man kan tvinge frem. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hvor gammel er du? Som gutt så blir jeg "lei" av jenta hvis det blir for lett å få sex. Men det er vel preferanser. Om det kan ha noe med din sak å gjøre vet jeg ikke. Kanskje ville de bare ha sex, eller kanskje de ikke likte personligheten din, eller utseendet. Det kan være mange faktorer og vi kan ikke vite hva det er uten å kjenne deg. Anonymous poster hash: 33470...966 Jeg mener at det er like ille om en mann har sex tidlig. Men jeg har bestemt meg for å prøve å ikke ha sex så tidlig neste gang. Jeg kommer til å forklare han at jeg vil at vi skal erklære oss som kjærestepar før vi har sex, for ellers så blir det bare veldig kjedelig hvis vi har sex, også dater han andre. Anonymous poster hash: c9179...7c5 Good luck with that 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Pff.. Er jenta bra nok kan ihvertfall jeg vente med sex. Men som mange andre her har jeg høvla over mye rart, ikke nødvendigvis stygge jenter, men jenter jeg ikke føler jeg kan få noe seriøst med. Men selvfølgelig er det håp, men viktig å ikke stresse. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Siden jeg ble singel for 16 måneder siden, så har jeg datet flere menn. Men resultatet har som regel vært skuffelser. Jeg datet først en person i fjor sommer: han og jeg møttes en del ganger, hadde sex flere ganger, men så sa han at han ikke følte forelskelsesfølelsen for meg, og dumpet meg. Så datet jeg en som jeg følte oppførte seg useriøst, så jeg dumpet han. Etter dette møtte jeg 2 personer som jeg aldri hørte noe mer fra. Så 1 person som jeg datet i flere måneder. Han ville ha forhold med meg, men jeg følte at han var feil for meg. På nyåret har jeg vært på date med 3 personer. En av dem dumpet meg på første date, 1 av dem traff jeg noen ganger men jeg følte at han var feil for meg. Og en annen virket så useriøs at jeg dumpet han. I vår og i sommer ga jeg opp kjærligheten. Men så traff jeg en ny fyr på sensommeren igjen. Vi hadde sex på andre date, og nå har vi møttes mange ganger, men han vil aldri gi meg erklæringer på at jeg er mer enn en date. Jeg har prøvd å hinte til det, men jeg føler at han dater flere. Det er jo sårende. Så jeg var dum som hadde sex tidlig. Har dere noen råd å gi meg. Kan det være håp utifra denne historien om at noen kan se på meg som en de vil ha et seriøst forhold med? Eller høres det ut som om jeg bør gi opp? Føler at jeg er den eneste i landet som må date såpass mange som jeg må... Anonymous poster hash: c9179...7c5 Ikke spre beina dine så fort! skal du finne en seriøs kjæreste? eller bare knulle? tenk litt på det.... ta deg god tid Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Pff.. Er jenta bra nok kan ihvertfall jeg vente med sex. Men som mange andre her har jeg høvla over mye rart, ikke nødvendigvis stygge jenter, men jenter jeg ikke føler jeg kan få noe seriøst med. Men selvfølgelig er det håp, men viktig å ikke stresse. Klart man kan vente med sex, men å vente til man definerer seg som kjærester må være en utfordring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå