skidd Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Hei. av og til så kommer det svarte prikker på gulvet, jeg vet ikke hva det er, det er random plasser også, enkelt og vaske vekk. gulvet er ca 6 mnd gammelt også. har lagt ved et bilde. takk for svar Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ser mistenkelig ut som svertesopp. Er det kjellerrom med dårlig ventilasjon..og fukt. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 (endret) dette er stue med god ventilasjon i 1 etasje, men er inredd kjeller under som ble ordnet for 3 år siden, der er det litt dårlig lufting, bare noen små vinduer som kan åpnes, men er ikke noe av den slag i kjeller, bare på golvet her oppe. kjøpte huset i november i 2013. / har googlet litt svertesopp, men ligner ikke helt, slik som det jeg har det ligger oppå gulvet, som små klumper som kan vaskes vekk, det er ikke kommet gjennom gulvet i allefall. Endret 31. august 2014 av skidd Lenke til kommentar
PaalAS Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei! Fant du ut hva det var du hadde på gulvet ditt? Har tilsvarende prikker på gulvet mitt og synes bildet du la ut minnen mye om det jeg har. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Hei. har funnet det ut ja, det var enkelt og greit avføring til fluer, om sommeren så er der sykt mye fluer der jeg bor, og dreper daglig 4 - 8 stk om sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå