Chainx Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg hadde mobilen min i jakka, satte meg i bilen og smalt igjen døra. Døra gikk ikke igjen, og jeg la merke til at jakka hang litt utenfor døra, så jeg hadde smalt igjen døra på mobilen. Når jeg slår den på, så er skjermen nesten helt svart. Den øverste delen, der det står tid, batteri o.l. fungerer, mens resten av skjermer er svart, grå og har fargestriper... Hvor mye koster det å sende den (htc one mini) på reparasjon ? Og hvis jeg sender den på reparasjon, kommer alt til å virke som det skal? Er det noe innvendig som også kan være ødelagt og ikke vil fungere når jeg får den tilbake? Lenke til kommentar
Chainx Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Noen som vet? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er vel bare å høre med et telefon-verksted? Men å skifte skjerm ligger rundt 1000+ hos en forhandler, men du kan selv gjøre det for 300 kroner om du kjøper skjerm og utstyr på ebay, merk at du da vil miste garantien. Er det noen synlige merker og tegn som viser at telefonen er kommet i klem i bildøren? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Garanti har du mistet uansett nå. Ingen som vet om det er noe mer som er skadet. Det er blyfrie loddinger i mobiltelefoner nå, og de er porøse som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå