Gå til innhold

Kristiansand-NY

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett om dette bildet sa meg navnet på Author direkte uten å sjekke?

På en eller annen måte har du skapt deg en stil så jeg stadig gjenkjenner bildene dine - og det er intet drawback at man ikke forsvinner i mengden av helt like bilder som det har blitt mer og mer av.

Midtstilt dette også, men jeg har mer sans for dette enn ditt forrige.

Ser ikke helt hva det er, men det spiller ingen rolle. Tippa først fronten på en buss, men busser har ikke armlener som jeg synes å skimte på hver side her.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Gjett om dette bildet sa meg navnet på Author direkte uten å sjekke?

På en eller annen måte har du skapt deg en stil så jeg stadig gjenkjenner bildene dine - og det er intet drawback at man ikke forsvinner i mengden av helt like bilder som det har blitt mer og mer av.

Midtstilt dette også, men jeg har mer sans for dette enn ditt forrige.

Ser ikke helt hva det er, men det spiller ingen rolle. Tippa først fronten på en buss, men busser har ikke armlener som jeg synes å skimte på hver side her.

Roar

:-) Takker for hyggelig tilbakemelding. Bildet er av en Parfymeflaske.....Lukten av Sørlending. (Sjøluft med et snev av skalldyr)

Når det gjelder stil, så er en jo stadig på leit. Synes mange ganger at detaljer er mer interesante enn det "store" bildet, der de forsvinner.Tar bilder som jeg synes er Interessante på flere områder. At andre synes det samme som meg, setter jeg stor pris på. Sitter og ser gjennom bildene mine med jevne mellomrom, og ser at jeg har lært mye av input fra andre, samt det og se på andres bilder. Veldig mange flinke fotografer rundt forbi. Synes også at AKAM er blitt et hyggelig nettsted med god takhøyde og positive folk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...