Gå til innhold

Rimelig nettbrett med god skjerm/bildekvalitet

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg vurderer å kjøpe meg et nettbrett. Hovedsaklig til bruk av youtube og andre nettjenester. Jeg bruker i dag mobilen min, Samsung Galaxy S2.

Har ingen spesielle krav, utenom at jeg ønsker en god skjerm og god bilde kvalitet. Det må også være enkelt i bruk.

Siden jeg ikke setter veldig høye krav tror jeg at jeg klarer meg med et ganske billig nettbrett. Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Skulle jeg kjøpt nytt Android-nettbrett i denne størrelsen i dag, ville jeg gått for Galaxy Tab Pro 8.4 eller Tab S 8.4: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6439&idPhone2=5946

Vi har også en Tab Pro 8.4 i heimen, den er mye raskere enn Tab 3 8.0", og prisen er ikke så mye høyere. Den har også bedre skjerm og bedre oppløsning.

Har ikke sett på Tab Pro 8.4 selv, men den ser enda bedre ut. Spørsmålet er om den er verdt ca en tusenlapp ekstra.

Med de begrensningene som er lagt til bruk av minnekort i KitKat, ved at det er kun førstenivå apper og noen få andre som kan lagre til minnekortet, bør man vurdere om 16 GB holder, eller om man bør gå for 32 GB-modellen.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri kjøpt et lite nettbrett, fordi jeg har absolutt ingen bruk for en 8" "mobil" når jeg alt har en 5.7" mobil. 10" eller større er en annen sak...

Ser på Tab S 10.5, Note 10.1 og Note Pro 12.2 for tiden... Men skal ikke hijacke tråden til det :p .

Lenke til kommentar

Skulle jeg kjøpt nytt Android-nettbrett i denne størrelsen i dag, ville jeg gått for Galaxy Tab Pro 8.4 eller Tab S 8.4: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6439&idPhone2=5946

Vi har også en Tab Pro 8.4 i heimen, den er mye raskere enn Tab 3 8.0", og prisen er ikke så mye høyere. Den har også bedre skjerm og bedre oppløsning.

Har ikke sett på Tab Pro 8.4 selv, men den ser enda bedre ut. Spørsmålet er om den er verdt ca en tusenlapp ekstra.

Med de begrensningene som er lagt til bruk av minnekort i KitKat, ved at det er kun førstenivå apper og noen få andre som kan lagre til minnekortet, bør man vurdere om 16 GB holder, eller om man bør gå for 32 GB-modellen.

Hei! Ser selv på nettbrett til bruk av en del spill, surfing på nettet og skype? Kreves det da 32-GB? Og til hvilken pris? Er ikke opptatt av de aller dyreste, men det må gjerne være enkelt å bruke. Samsung Tab kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...