Gå til innhold

Min Hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg påpekte i en annen post nettopp, denne siden ser heller ikke klok ut i 800x600. Vet ikke helt om jeg får med meg hele menyen ('hjem' er nederste link), headeren tar opp halve skjermen og minimalt av innholdet kan vises uten masse scrolling.

Og btw, bildesiden din kræsjet nesten maskinen her på skolen :lol:

Ellers var det greit, fin grafikk.. Litt for stor for min smak, men det er jo... ja.. en smakssak

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Og btw, bildesiden din kræsjet nesten maskinen her på skolen :lol:

Ellers var det greit, fin grafikk.. Litt for stor for min smak, men det er jo... ja.. en smakssak

Ja, du burde laget noen thumbnails istedenfor... Og grafikken er for stor. Det er jeg enig i, men hvis du vil ha den layouten så er det selvsagt opp til deg.

Lenke til kommentar
en ting! under "DC" siden din står det att du er 16år, mens på "Om Meg" siden står det du er 15år selv om du er født 12.09.87, så jeg rekner med du bare har glømt å oppdatere det! :p

oi må fikse det med alderen hehe og skal få fikset det at navnet i logoen er litt kornete

når det gjeller det med at siden blir rar i 800x600 så er det også veldig få som bruker en så lav oppløsning for 3-5 år siden var det fler med ikke nå lengre.

Lenke til kommentar

når det gjeller det med at siden blir rar i 800x600 så er det også veldig få som bruker en så lav oppløsning for 3-5 år siden var det fler med ikke nå lengre.

Kanskje det, men bør ta litt "hensyn". Siden var fin, men synes den ble "litt" i største laget.

Hva med å ha innholdet i en tabell, noe du kanskje mekker i photoshop (viss det er det du bruker). For det synes jeg ødela litt, når du ser den fine menyen og banneren, så "ER" innholdet liksom bare der. Så ha hovedinnholdet inni noe som "ligner" på Banneren og Menyen, så blir siden mye bedre.

Hehe, si ifra hvis du ikke forstod.

DanielP

Endret av DanielP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...