Gintoki Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jeg skal snart kjøpe mopedbil, å tenkte å ha et greit lydanlegg med basskasse i slik at jeg får 4.1 anlegg i den, men så må jeg finne ut hvor mange watt en mopedbil kan levere slik at jeg har et utgangspungt.Å er det også noen som kan anbefale et bra setup som eg kan bruke med den? For jeg har ikke peiling på bil anlegg Endret 30. august 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Du må sjekke spesifikt den mopedbilen du vil kjøpe. Tror ikke det er noen maks effekt, bare maks tillatt hastighet. Og som i den andre tråden må du forsikre deg om at du faktisk har lov å kjøre mopedbilen. Er visse begrensninger. Bl.a. at du må være 18 år. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Jepp, er over 18.Men hva er den "average" watten som billige mopedbiler støtter? Å går det an å oppgradere dynamoen på den til en som kan pumpe inn mer strøm? eller har alle dynamoen samme effekten?For har kikket på denne: http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=51100709 Endret 31. august 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Ser ut som den har en 500W (ca. 35 amp) dynamo. Setter du inn flere større batterier kan du spille som du vil bare du får lada de innimellom. Edit: I teorien kan du sette inn større dynamo men det kommer an på hva slags fester den har og om det er fysisk plass. Burde ikke være umulig. Endret 31. august 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Alrighty, så jeg kan bruke en 250w eller litt større forsterker til anegget som jeg skal ha i den? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Du kan sette inn 2500 watt og mer til om du vil det. Batteriene setter grensa for strømtrekket. Dynamoen setter grensa for hvor lenge du kan spille før du må lade igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå