Tkse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Eneste Sanogo er i stand til å klare er å tuppe ballen inn fra 1 meter. Åpent mål såklart. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Sanogo? Er det kødd eller? Kan være han skal se hvordan han klarer seg. Var jo som å spille med 10 man når han spilte sist. Så eventuelt hente spiss i morgen? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Haha.. jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Sanogo.. Virkelig Wenger?.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Gleder meg til å se Sanogo endelig vise hva han er i stand til. Får håpe for hans del at han gjør en god jobb da. Jeg er ikke overbevist, for å si det forsiktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Veldig lite imponerende fotball denne helgen. Snart på tide med nok et blikk på denne sesongens seriemestere. Tror du Leicester vinner Premier League fordi de hentet Cambiasso? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Skulle nesten ønske Sanogo aldri scoret den hattricken.. Kanskje Sanogo hadde vært på vei til utlån nå hadde ikke det skjedd. Nå må vi antageligvis pines gjennom en hel sesong med han. Hvertfall en halv. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Veldig lite imponerende fotball denne helgen. Snart på tide med nok et blikk på denne sesongens seriemestere. Tror du Leicester vinner Premier League fordi de hentet Cambiasso? Fo sho Skulle nesten ønske Sanogo aldri scoret den hattricken.. Kanskje Sanogo hadde vært på vei til utlån nå hadde ikke det skjedd. Nå må vi antageligvis pines gjennom en hel sesong med han. Hvertfall en halv. Lol Endret 31. august 2014 av Dapper Chap Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Føler at Sanogo scorer i dag. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Føler at Sanogo scorer i dag. Kan sikkert hende, men hvis det skjer blir det 1 meter fra åpent mål.. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Mål er mål. Haha. Ja, men mål fra Sanogo i denne kampen kan svekke et eventuelt spisskjøp før overgangsvinduet stenges i morgen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Ozil på vingen igjen, lol... Da er nok det hans nye permanente posisjon. Da skjønner jeg virkelig lite av hvorfor Cesc ikke ble hentet om Wenger skal dytte Ozil ut. Kritisk. Endret 31. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ozil på vingen igjen, lol... Da er nok det hans nye permanente posisjon No words... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Herregud... Sanogo har jo ikke touch Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Monreal brukt som rundingsbøye utpå der Vi åpner som alltid, feilpasninger og balltap Endret 31. august 2014 av Benbjo Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nei, Cazorla i midt og Sanchez på høyre blir det vel? Endret 31. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nei, Cazorla i midt og Sanchez på høyre blir det vel? Japp. Denne gåfotballen irriterer meg. Ingen gjør seg spillbare, vi dytter ballen sidelengs til den til slutt mistet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå