#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Wenger er nu iallefall ærlig--- Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 "We are very active" Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) "We are very active" jo, men hvem vil komme til en klubb som sier: "Hei vi kan ikke betale det du får i lønn idag, men vi garanterer at vi klarer topp 4 i premier league. I tillegg har vi topp treningsfasiliteter. Join plxplx? vi må bare innse at vi ikke er en toppklubb som spillerne blir våte i shortsn av. Endret 31. august 2014 av infinety 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nå er jeg rimelig sikker på at jeg aldri har sagt noe som helst om at du sa slike ting. Ei kan jeg huske å ha nevnt noe om å vinne sesongen. Tror du forveksler meg med noen andre. Fin hersketeknikk, bruker du den ofte? For øvrig beklager jeg. Trodde det var rettet mot meg. Endret 31. august 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 "We are very active" jo, men hvem vil komme til en klubb som sier: "Hei vi kan ikke betale det du får i lønn idag, men vi garanterer at vi klarer topp 4 i premier league. I tillegg har vi topp treningsfasiliteter. Join plxplx? vi må bare innse at vi ikke er en toppklubb som spillerne blir våte i shortsn av. Nei, det er jeg forsåvidt enig i, men forhåpentligvis signerer vi en som ikke stiller så høye krav. Kanskje Huseklepp fra Brann som har erfaring fra både Birningham og Portsmouth og selvfølgelig norsk toppnivå! Ville trolig heller ikke kostet allverden! Piatkowski som fortiden er toppscorer i Polen, kanskje ikke verdensklasse, men stårbi samsvar med standarden vi har i posisjonen for tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Huseklepp som så vidt greier å score for Brann BK? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Huseklepp for faen? Hahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå