OhEasy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 24 shots i følge NBCSN. Ingen av dem var farlig. Og folk sier vi ikke mangler spiss? Hvem er det som sier det? Må være Mr. Bullshit isåfall Wenger så klart. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Stenger vinduet i natt? Natt til tirsdag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg vil gjerne vite hva som skjedde etter City-kampen i Community Shield. Da spilte vi til tider fin fotball. Siden den kampen har vi vært på nivå med et mediocre Championship-lag... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Stryk til Wenger og laget. Makan til tafatt. Vi skal slite veldig med topp 4 i år. Vi ser dårligere ut enn på lenge. Helt enormt kritisk. Håpløse greier. Er jo ikke noe gøy å se kamp lenger engang. Leicester hadde fortjent seier i dag. Vi hadde ingenting å stille opp med. Skapte nærmest null. Selv United spilte bedre i går. Spørsmålet er om vi klarer å heve oss i løpet av sesongen. Hvis vi ikke klarer det så tror jeg ikke vi klarer topp 4. Topp 6 og Europa League ser også ut som det er langt frem til. Skal bli artig å se hva vi gjør på markedet nå.... jeg tipper at det kommer null og niks interessant inn.. vedder du imot? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Hvem har vel sagt noe annet? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 24 shots i følge NBCSN. Ingen av dem var farlig. Og folk sier vi ikke mangler spiss? Hvem er det som sier det? Må være Mr. Bullshit isåfall Wenger så klart. Drit i Wenger. Kommer så mye oppgulp fra den gamlingen der. Fyren vet jo ikke engang at han har 3 bytter iløpet av en kamp. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg vil gjerne vite hva som skjedde etter City-kampen i Community Shield. Da spilte vi til tider fin fotball. Siden den kampen har vi vært på nivå med et mediocre Championship-lag... Vi har vært mediocre hele preseason. City var jo ræva den kampen, derfor vant vi. Wenger har faen bare med å bla opp her. Vi skal ha en klassespiss, et beist av en DM og en midtstopper. Noe annet er faen ikke bra nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Stryk til Wenger og laget. Makan til tafatt. Vi skal slite veldig med topp 4 i år. Vi ser dårligere ut enn på lenge. Helt enormt kritisk. Håpløse greier. Er jo ikke noe gøy å se kamp lenger engang. Leicester hadde fortjent seier i dag. Vi hadde ingenting å stille opp med. Skapte nærmest null. Selv United spilte bedre i går. Spørsmålet er om vi klarer å heve oss i løpet av sesongen. Hvis vi ikke klarer det så tror jeg ikke vi klarer topp 4. Topp 6 og Europa League ser også ut som det er langt frem til. Skal bli artig å se hva vi gjør på markedet nå.... jeg tipper at det kommer null og niks interessant inn.. vedder du imot? Nei. Jeg tror vi kanskje får en midtstopper. Spent på skadene til Ozil og Ox. Ozil bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Bedre at han ikke spiller når han er så uinteressert som han er nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Veldig lite imponerende fotball denne helgen. Snart på tide med nok et blikk på denne sesongens seriemestere. Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Nå er jeg faen meg spent på hva Wenger har og si! Vi er faktisk ikke noe særlig bedre enn i fjor.. Sagna ut, Debuchy inn (Ok), og Vermalen ut, Chambers inn. Gibbs, Arteta, Giroud skadet... Sanogo har ikke bevist en dritt enda, Campbell blir ikke spillt osv osv... men nei da, vi har mer enn nok "firepower" up front i følge Wenger... I tillegg har vi Ozil og Chamberlain med potensielle skader. Hva er vi opp i da? 5-6 skader...? Endret 31. august 2014 av Prodigy8 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Sjeldent sett Arsenal så tamme. Null tempo, dårlige innvolveringer og ingen samtidige bevegelser. Det blir lett å lese for Leicester som har de klart største sjansene og burde egentlig ha vunnet. Det trengs helt klart en spiss, men idag var det ikke mange gode sjanser heller. Sanogo burde klart ha satt den store han fikk i andre omgang, men han kan umulig ha mye selvtillit igjen etter å ha blitt overbrukt i for ung alder. Håper for hans skyld at dere får en ny spiss, slik at han ikke får all skyld. Gutten har teknikk og talent, men det er på Wengers kappe at han brukes for ofte. Endret 31. august 2014 av Maefteda Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg vil gjerne vite hva som skjedde etter City-kampen i Community Shield. Da spilte vi til tider fin fotball. Siden den kampen har vi vært på nivå med et mediocre Championship-lag... Vi har vært mediocre hele preseason. City var jo ræva den kampen, derfor vant vi. Wenger har faen bare med å bla opp her. Vi skal ha en klassespiss, et beist av en DM og en midtstopper. Noe annet er faen ikke bra nok. og alle spilleren våre må få nye ben...faen meg kinasticks alle sammen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. Du har ikke sett oss denne sesongen ser jeg. Vi fremstår akkurat like veike og tannløse som vi har gjort i de andre kampene denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. Han treffer dog temmelig ofte. Flasketips er det nok ikke. Når man går ut negativt hver kamp så må man ende opp med noen hit. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. Er lov til å være litt nøytral og ikke bare ha tunnelsyn, og hele tiden tenke "mitt lag er best i verden". Endret 31. august 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det var det samme forrige sesongen. Og jo, jeg har nok sett alle de kampene vi har spilt. Legg merke til at jeg ikke er uenig i at vi spiller møkk, Det sier jeg meg tvert i mot veldig enig i. Men når de negtive tipsene dine kommer, så er det det som blir lagt merke til og det er denne 'peilingen' din går ut på. Sier det igjen så det ikke blir misforstått. Jeg er enig i at det spillet Arsenal har vist så langt, ikke er i nærheten av det nivået det burde vært. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. Er lov til å være litt nøytral og ikke bare ha tunnelsyn, og hele tiden tenke "mitt lag er best i verden". Nå er jeg rimelig sikker på at jeg aldri har sagt noe som helst om at 'Arsenal er best i verden', ei kan jeg huske å ha sagt at vi kommer til å vinne denne sesongen. Tror nok du forveksler meg med noen andre. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Leicester vise at de ikke kan tas lett, 2 poeng etter de kampene de har hatt må sies og være veldig bra Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 1-1. Klarer ikke se seier i den formen vi er i. Leicester er meget bra hjemme Oi oi oi, 100% spot on! Og jeg har ikke peiling? pff Du treffer kun fordi du er negativ da. Så, det er ikke mye 'peiling' som du vil ha det til, mer flaksetips. Er lov til å være litt nøytral og ikke bare ha tunnelsyn, og hele tiden tenke "mitt lag er best i verden". Nå er jeg rimelig sikker på at jeg aldri har sagt noe som helst om at 'Arsenal er best i verden', ei kan jeg huske å ha sagt at vi kommer til å vinne denne sesongen. Tror nok du forveksler meg med noen andre. Nå er jeg rimelig sikker på at jeg aldri har sagt noe som helst om at du sa slike ting. Ei kan jeg huske å ha nevnt noe om å vinne sesongen. Tror du forveksler meg med noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå