Storøien Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har en tid fått en feilmelding på min Win8-PC som melder om at det er lite minne og vil lukke programmer, se bildet. Kan dette skyldes et virus? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg får tilsvarende for windows Live mail, bare med feilmelding, og har sjekket gjennom maskinen med både antivirus, spyware og det meste adware uten å ha funne noe. Kan være en windows bugs det ser du enkelt i oppgavebehandling om det er mye minne tilgjengelig. Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har sjekket der, og det er helt tydelig noe som "spiser opp" minnet. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 For å svare på spørsmålet ditt, så kan uforklarlig ressursbruk i teorien skyldes skadevare, men det trenger ikke være det som er grunnen. Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Slutt å tro ting, finn ut hvilke prosesser som bruker mye minne. Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Kan være en windows bugs det ser du enkelt i oppgavebehandling om det er mye minne tilgjengelig.Etter å ha lest dette oppdaterte jeg Windows da det var en ny oppgradering jeg ikke hadde installert og problemet har ikke vist seg igjen etter dette. "Bank i bordet," jeg vet det kan være en tilfeldighet og at minneproblemet kan være tilbake med ny kraft i morgen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hadde eksakt samme problem med en maskin som manglet oppdatert antivirus. Etter oppdateringen forsvant meldingen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Kommer jo også an på hvor mye RAM den PC'en har. Edit: Glemte å nevne at dette er enda en tråd hvor folk ikke sier noe om hardware de har. Så vi må fortsatt gjette hva som kan forårsake problemer. En liten link til min post her. Endret 30. august 2014 av Chavalito 1 Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Problemet er borte. (Dette er en Acer bærbarmaskin, ny sist i juni.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå