Centy88 Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) haha ja det er Morgan og ola conny de der ja. Dagens avsnitt var Awesome LMAO Philip klipper håret til Chrille assssååååååå 'Vad stillte du den på ? White Power, Skinhead' http://www.bigbrother.no/videos/christoffer-ombestemmer-seg/ Endret 18. september 2014 av Centy88 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Pelle og Anders er jo de beste i huset, håper de kommer langt. Stor forskjell på dem og mange av de andre småungene / "douchbægsa". Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Pelle og Anders er jo de beste i huset, håper de kommer langt. Stor forskjell på dem og mange av de andre småungene / "douchbægsa". Håper det jeg også + at den ene er svensk og den andre er norsk så det blir jo et slags tegn på norsk-svensk broderskap Lenke til kommentar
Fjell Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Var litt gøy å se Mye galskap der. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Skjedde med dagens sending da? Mye problemer med signalet når det faktisk ble litt action.. veldig irriterende. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Thomas/Tommy fikk bli i huset og Sondre måtte dra. Tommy er forøvrig en ny favoritt der inne. Stor kontrast til de andre, alle kjerringene der inne liker han ikke. Særlig Ioana som han krangler med. Baksnakker han og sier han lukter dritt haha Dette klippet her er jo legendarisk Tommy synger og danser mens jentene blir skremt :D og Torbjørn tar opp med tommy at han lukter vondt, og hva gjør Tommy ? Jo han går og sprayer halve parfymeflasken på klærne sine hahah. Det morsomme her er jo at han ikke vet selv at han lukter vondt. Bare ler når torbjørn tar det opp. Se selv her http://www.bigbrother.no/videos/thomas-kroppslukt/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Forlovelse i Big Brother huset ja http://www.vg.no/rampelys/tv/big-brother/forlovet-seg-paa-big-brother/a/23312218/ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Noen som vet hvem som ble kastet ut etter seksuell trakasering i natt, og hvem ble trakasert? Edit: Phillip og John tydligvis Endret 10. oktober 2014 av BigJackW Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Noen som enda følger med? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Følger med. Er heftig lei av Anna/Thorbjørn-styret. Liker Anna som deltager, og kunne godt sett henne vinne, men partneren hennes ødelegger mye for dem begge. Ellers så er favorittene Anders, Pelle og Erland. De tre sammen med f.eks. Anna i finalen hadde vært optimalt. Christoffer har kommet seg noe i det siste, men har fotsatt i bakhodet at han var veldig irriterende i starten. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jaja hvem holder folk med i finalen ? var før Anders fan, men syns han har blitt slapp i det siste så håper Erland vinner Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ikke så mange som følger med her tror jeg, men blir gøy med finale. Fikk til finalen de 4 jeg hele tiden har trodd skulle sitte der. Håper nok også aller mest på Erland, som totalt sett har vært den mest oppegående der inne, om man kan kalle det det. Men gjør meg heller ingenting om Anders eller Pelle vinner. Anna er jeg ikke superfan av, men tror nok det står mellom henne og Anders. Pelle er nok ikke godt nok likt blant folk flest til å kunne vinne, han har hatt perioder der han ikke akkurat har gjort det enklere for seg selv, men ellers så er han vel den jeg identifiserer meg mest med der, som jeg tror jeg hadde kommet best overens med. Tipper rekkefølgen blir 1. Anna 2. Anders 3. Erland 4. Pelle Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Du hadde nesten rett der Nevnarion Gratulerer Anders med seieren Endret 12. desember 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hehe, var nære nok. Godt fornøyd med vinneren, og sett alt i alt så er nok Anders den som har gitt meg mest underholdning og latter i løpet av sesongen, så at han vant er det ingenting å si på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå