Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Big Brother 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thomas/Tommy fikk bli i huset og Sondre måtte dra.

Tommy er forøvrig en ny favoritt der inne. Stor kontrast til de andre, alle kjerringene der inne liker han ikke.

Særlig Ioana som han krangler med. Baksnakker han og sier han lukter dritt haha

Dette klippet her er jo legendarisk Tommy synger og danser mens jentene blir skremt :D :D :D

og Torbjørn tar opp med tommy at han lukter vondt, og hva gjør Tommy ? Jo han går og sprayer halve parfymeflasken på klærne sine hahah. Det morsomme her er jo at han ikke vet selv at han lukter vondt. Bare ler når torbjørn tar det opp. Se selv her

http://www.bigbrother.no/videos/thomas-kroppslukt/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Følger med. Er heftig lei av Anna/Thorbjørn-styret. Liker Anna som deltager, og kunne godt sett henne vinne, men partneren hennes ødelegger mye for dem begge.

Ellers så er favorittene Anders, Pelle og Erland. De tre sammen med f.eks. Anna i finalen hadde vært optimalt.

Christoffer har kommet seg noe i det siste, men har fotsatt i bakhodet at han var veldig irriterende i starten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke så mange som følger med her tror jeg, men blir gøy med finale. Fikk til finalen de 4 jeg hele tiden har trodd skulle sitte der. Håper nok også aller mest på Erland, som totalt sett har vært den mest oppegående der inne, om man kan kalle det det. Men gjør meg heller ingenting om Anders eller Pelle vinner. Anna er jeg ikke superfan av, men tror nok det står mellom henne og Anders.

Pelle er nok ikke godt nok likt blant folk flest til å kunne vinne, han har hatt perioder der han ikke akkurat har gjort det enklere for seg selv, men ellers så er han vel den jeg identifiserer meg mest med der, som jeg tror jeg hadde kommet best overens med.

Tipper rekkefølgen blir

1. Anna

2. Anders

3. Erland

4. Pelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...