Vegard Kristiansen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hei Får opp denne feil meldingen under oppstart. Dette kom etter siste oppdatering av windows som kom her om dagen. Har prøvd å starte opp i safe mode, for og prøve systemgjenoprettig. Men detter funket ikke Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Velg i steden "Repair Your Computer" der du valgte "Safe Mode" og kjør System Restore til siste dato før oppdateringen ble installert. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Om det som mobile999 ikke fungerer så virker det som en reformatering er løsningen. Husk sikkerhetskopi av data først. Lenke til kommentar
Vegard Kristiansen Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Velg i steden "Repair Your Computer" der du valgte "Safe Mode" og kjør System Restore til siste dato før oppdateringen ble installert. Hei. Takk for tips! Men har prøvd ut dette flere ganger uten hell Så da blir det vell formatering neste. Dere vet vell ikke hva som kan ha forårsaket denne kræsjn? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Velg i steden "Repair Your Computer" der du valgte "Safe Mode" og kjør System Restore til siste dato før oppdateringen ble installert. Hei. Takk for tips! Men har prøvd ut dette flere ganger uten hell Så da blir det vell formatering neste. Dere vet vell ikke hva som kan ha forårsaket denne kræsjn? Som du selv sier i første post så skjedde det etter en oppdatering. Det kan jo være en oppdatering som kom i konflikt med en driver du har til et lydkort el. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Dere vet vell ikke hva som kan ha forårsaket denne kræsjn? Det er umulig å si, men det går jo an å gjette på noen av de nye oppdateringene fra Microsoft som har medført slike problemer. Dersom du ønsker å fortsette med feilsøking så foreslår jeg at du velger "Enable boot logging" der du valgte "Safe Mode" og deretter ser på "C:\Windows\ntbtlog" i Recovery Console. Hva er evt. den siste driveren som ble lastet i følge den loggen? Endret 30. august 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Jeg har nå sett litt nærmere på mulighetene for å løse problemet og det er kanskje mulig å avinstallere oppdateringer i "Recovery Console". Er dette noe du ønsker å forsøke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå