Gå til innhold

Fra dalen der jeg bor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vælkømmin etter.

Ikke så mange kommentarer på denne siden. men man får jo presentert seg til et bredere publikum da ikke alle her bruker dotten. Men flere og flere har begynt å laste opp her av dotten-brukerne også nå.

Har jo sett dette før, men et bilde jeg sansen for.

Har jo sjøl jakta på gamle fraflytta gårder og falleferdige hus i Solør før jeg trengte el. stolen så mye som jeg gjør nå når jeg skal litt lenger en rett over gata. Vanskelig å få med seg når man ikke har egen spesialbil. Liker ikke å kjøre bil lenger heller.

Dermed blir det mye bybilder nå. Det gjelder bare å bruke aua sine når man er ute.

Roar

Lenke til kommentar

Vælkømmin etter.

Ikke så mange kommentarer på denne siden. men man får jo presentert seg til et bredere publikum da ikke alle her bruker dotten. Men flere og flere har begynt å laste opp her av dotten-brukerne også nå.

Roar

På en måte er det like greit å ikke få så mange eller kommentarer i sin helhet, problemet var at jeg ikke trodde på de ,da nestes bildes kommentar val likelydene , troverdighet ikke automatikk . Ser nå at det er store symtomer på at dotten

kommer til å slite ,da de slipper alt igjennom nåløyet og tillater

til dels alfor mange til å bruke den som ..sin personelige side..

uten ytelser av noen grad, man finner rett å slett ikke bilde sine igjen etter noen øyblikk :)

Bredere publikum ikke dumt om man nå flest mulig,kan hende

det er en god ide :)

Kappet kommentaren din litt i svaret her,men har lest den hele,Takker!

Lenke til kommentar

Koselig bilde av forfallent hus. liker godt komp og farger her også..

MVH Tove

Glemte å si til Roar at dette hedde han ikke sett før,men har sent inn nesten analogt tideligere...

Om farger og kontrast er det slik jeg ..tror.. er naturlig sett på min skjerm . Jeg spurte om jeg fikk ta bilder inne her ,men fikk ikke lov,de var redd jeg fikk huset i hodet. Så bildene er tatt langs veien som jeg har av dette.

Fra denne vinkelen ser man ikke hullet i taket osv, så det varer ikke lenge før det klapper sammen :)

Takker Tove!

Lenke til kommentar

Gamle falleferdige hus har "sjel", ikke tvil om det! Synes alltid det er interessant, men samtidig litt trist... Etterhvert en god del lignende tilfeller ute på landsbygda, dessverre..

Fin komp her...

PS!

Apropos finne igjen bildene sine på dotten, så er jo ikke det noe problem - bruk "Mine bilder" - ellers så drukner de jo.... ;)

Og mht. skrivefeil her inne, så er det jo mulig å redigere sine "kommentarer" - bruk "Gå til forumtråden" hvis du ønsker å rette/redigere egne kommentarer....

Lenke til kommentar

Gamle falleferdige hus har "sjel", ikke tvil om det! Synes alltid det er interessant, men samtidig litt trist... Etterhvert en god del lignende tilfeller ute på landsbygda, dessverre..

Fin komp her...

PS!

Apropos finne igjen bildene sine på dotten, så er jo ikke det noe problem - bruk "Mine bilder" - ellers så drukner de jo.... ;)

Og mht. skrivefeil her inne, så er det jo mulig å redigere sine "kommentarer" - bruk "Gå til forumtråden" hvis du ønsker å rette/redigere egne kommentarer....

Min efaring er at det mindre og mindre av slike hus, mulig på grunn av faren for at de raser over noen, ialle fall er det langt i mellom på mine kanter. Prøver så godt jeg kan og få de skikkelig inn på brikken.

... tror jeg overfører bildene i stedenfor, synes der er kommet endel under streken sett opp imot bortkastet tid og krefter.

Har ikke fått satt meg inn i regelverket ,ei heller

at det går å redigere,takk for du fortalte meg veien.........

Takk for kommentar også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...