AfterGlow Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Spenstig konsept på gang fra IT-giganten.Nå vil Apple plassere knapper bak skjermene Lenke til kommentar
Osteskive Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hmm, lukter kopi, igjen #LG 1 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hmm, lukter kopi, igjen #LG Tror du skal lese saken, det er snakk om knapper gjemt under skjermflaten, ikke på baksiden av enheten. Lenke til kommentar
jarsve Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Så det er en touch knapp som det er på Surface å mange flere Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Overskriften kan lett tolkes feil.. Den gjorde at jeg så for for meg knapper som skulle betjenes bak skjermen (jfr LG), mens artikkelen beskriver taster som monteres under skjermen og betjenes forfra. Nå har jeg ikke lest patenten, men hvis dette skal være en touch-skjerm blir det litt smør på flesk med fysiske taster i skjermen. 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Er det snakk om en generell patent ( som vil blokkere for andre lignede ideer) eller er det spesifikt på den metoden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå