OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Barnehage. Enkelte kommentarer er bare latterlige. Lurer på hvor gamle enkelte av dere er. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå står det egentlig 1-1Mindre sjanse for at de hadde scoret med ti mann. Mer sannsynlig at vi hadde scoret på reservekeeperen deres. Men så er det ikke sikkert hands situasjonen hadde skjedd hvis dere ikke fikk det målet. Alt blir jo endret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ramires er på banen, men hvor på banen er han?På tide med et bytte. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nå står det egentlig 1-1Mindre sjanse for at de hadde scoret med ti mann. Mer sannsynlig at vi hadde scoret på reservekeeperen deres.Men så er det ikke sikkert hands situasjonen hadde skjedd hvis dere ikke fikk det målet. Alt blir jo endret Heller ikke sikkert at Mirallas hadde skårt da Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det "egentlige" resultatet er 1-2, for faen. Niks, ikke ifølge fotballen sin regelbok. Du er klar over at det ikke er noe som heter "det egentlige resultatet", eller? Jo. Det er det resultatet som egentlig hadde stått om dommerne hadde klart jobben sin. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Dommerfeil forekommer. Man kan jo si at Argentina "egentlig" vant VM, at HamKam "egentlig" vant tippeligagull, hva er poenget ditt? Man kommer ikke noe sted med den logikken. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Stillingen er 1-2. Deal with it. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Er det feil?Ja. Det er forskjell på å parkere bussen og å ikke gå i angrep med alle mann. Som West Ham fan regnet jeg med du visste slike ting Hvor mange skudd på mål var det i andre omgang mot Burnley? Jeg er kjempenegativ til måten Sam Allardyce spiller fotball på, så det argumentet der kommer du ikke langt med. Fotball blir veldig kjedelig når det ene laget ikke prøver å angripe. Så hvis man ikke har skudd på mål så parkerer mann bussen? Nei. Man parkerer bussen når man setter alle mann i forsvar, eventuelt en eller to mann klar for kontring. Se feks Barcelona - Chelsea. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Barnehage. Enkelte kommentarer er bare latterlige. Lurer på hvor gamle enkelte av dere er. Håper da alle har noe litt barnslig i seg uansett alder. Endret 30. august 2014 av Veritas_ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Og der var bussen parkert. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Barnehage. Enkelte kommentarer er bare latterlige. Lurer på hvor gamle enkelte av dere er.Håper da alle har noe litt barnslig i seg uansett alder. Ikke i nærheten av poenget engang. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Og der var bussen parkert. Lol. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Det er så mye trolling og flaming på denne delen av forumet at det er rart at det ikke slås ned på. Flott start på andreomgang. Fram og tilbake i hurtig tempo 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Der hadde vi to skuddd på mål. Da kan man jo sikkert si at bussen ikke er parkert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Pussig buss i såfall Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Vet ikke hvordan kamp dere ser på, men det laget i gult her stormer fram i angrep på min skjerm. Kanskje jeg trenger briller. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Diego Costa i pissed modus er genialt Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Herregud for en klyse Costa er. Jøje meg. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Vet ikke hvordan kamp dere ser på, men det laget i gult her stormer fram i angrep på min skjerm. Kanskje jeg trenger briller. Du sa ikke akkurat "...hvordan kamp"? Endret 30. august 2014 av SUSE and Pepsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå