lion33 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg møtet ei jente i går ut på byen, hun var sikkelig full. Vi snakka veldig lenge og hun syns jeg var veldig kjekk. Jeg klinte med hun, dansa men så dansa hun med andre gutter, hun klinte også med han ene. Da jeg kom til danse gulvet kasta hun han hun danse med for å danse med meg men så orka jeg ikke å løpe etter hun når det var alle disse andre kåte guttene som ønsket å prøve seg, hun var liksom helt drita og hyggelig med alle. Jeg fikk fb, greia er nå hvordan skal jeg klare å få napp. Hun virket ikke som den seriøse type jenta, så date vet jeg ikke om hun vil. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem nå? Rolig ? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Start med å sende hende en melding på fb og se om hun husker deg, og bare få i gang en samtale, så finner du fort ut om det er noe du vil prøve videre med eller ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Høres ut som ei det er verdt å ta vare på dette! 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Hvor høy er jenta?, hvor mye veier hun, alder og generell fysisk form?, dette er kritisk informasjon for å gi deg best mulig tips om hvordan du kan fange henne. Endret 30. august 2014 av Primer4 8 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 ^ Passer hun i en håv, eller må du bruke garn? Vanskelig for oss å vite 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ville ikke vaska dassen min engang med den skitne jenta der. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg