sevs Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hei. Vil ha kablet internett i et hus ved siden av et annet hus som har internett. Desverre kan det ikke legges kabel, så det må foregå trådløst mellom husveggene, mellom 20 og 40 meter. Vil ha switch i den enden der datamaskinene kobles til. Jeg har ingenting i budsjett. Tenkte kanskje to gamle linksys-rutere modifisert, og to uteantenner som peker rett på hverandre. Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg har en Asus WL-330GE med DD-WRT, som jeg kjører i "client bridge" mode. En TellStick Net er koblet til (med kabel) til den Asus-routeren, som er koblet til resten av nettverket mitt via trådløs. Med noen DD-WRT-routere mener jeg du skal kunne få det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Det kan alltid legges kabel, det står som regel på viljen mht. kostnad og arbeidsmengde. Nanostation (airmax) for punkt-til-punkt. Dog, 20-40 meter er vel ikke mer en at unifi LR ap'ene kan benyttes i uplink. Skal det helst være ett eller to LAN's ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå