phax Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 kjører memtest86 nå på en maskin her, har stått og surret i over 2 1/2 time nå.. begynner og bli litt utålmodig! lurer bare på om det er normalt at det skal ta så utrolig lang tid? er på "pass 6" nå.. på forhånd takk. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 ingen som vet? 3 1/2 time nå..... pass 9... lei av å vente......... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Når jeg brukte det (ca 1 år siden) så gikk den i loop, altså den kjørte til jeg avsluttet den. Uansett om den gjør det nå eller ikke bør du la den kjøre ferdig. Det er totalt 11 tester, og du er ferdi med 9 av de. Det er de siste som tar lengst tid. For en liten oversikt kan du se her Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kjører du testen i 1 time (tror jeg det var) kan du si deg ferdig. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Visste ikke det jeg så jeg ventet og ventet... fra 17 til 22... da gadd jeg ikke mer. Det brae er at den ikke fant en eneste feil Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 hehe, lopp ja.. merka det! lot maskinen stå over natta, så nå er jeg på pass 34.. fortsatt ingen feil! tror jeg gir meg nå..! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja .. la den gå over natten i loop. Er det som er meningen .... over lengre tid Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hele poenget med å kjøre en slik test er jo å teste stabilitet. Da må man ta seg tid til å la maskina bli skikkelig varm. Dersom du plotter temperaturøkningen vil du se at temp stiger ganske kraftig de to første timene fra kaldstart. De neste 4 timene stiger temperaturen svakt oppover før den når toppen. Slik har det iafall vært på de maskinen eg har målt. Så eg vil si at du må minst kjøre i 6-8 timer for å teste stabilitet, gjerne mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå