Ne_On Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 For 3 uker siden så leverte jeg inn min pc på reparasjon på komplett, pga at pc frøs seg hver gang jeg kjørte en 3D applikasjon eller spill, å igår så fikk jeg den tilbake hvor de beskrev at eneste de måtte gjøre var og kjøre inn Windows 7 på nytt så virket alt normalt igjen. Det så også ut som de hadde oppdatert bios. Så skulle jeg koble til mus og tastatur før jeg kjørte igang pcen igjen og under oppstart begynner det lyse i både tastatur og mus. Men så kommer Windows loadingen og musa slutter og lyse mens tastaturet er det eneste som virker når jeg er inne og alt er ferdig lastet. Det dukker heller ikke opp noe detection av ukjent maskinvare eller at den vil finne driver til musa. Virker ikke som den finner noe i heletatt. Jeg hører tilkoblingslyden når jeg plugger den i USB, men det skjer ingenting. Jeg har også prøvd musa på 2 andre maskiner og der virker den helt fint. Jeg har også lånt en Acer mus as en kamerat som funker helt fint på den pcen jeg fikk tilbake på komplett. Men hvorfor ikke min g500s vil virke etter reinstallasjon av w7 home edition gir ikke mening. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 En liten skrivefeil i tittel. Er en g500s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå