Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Burnley vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke flere som synes Mata, spilleren eller posisjonen (eller begge) er problemet her? føler det er bortkastet, men om det er Mata eller bare posisjonen i oppstillingsplassen som er problemet vet jeg ikke helt. noe må gjøres med akkurat det, men er usikker på hva. men kan ikke fortsette sånn.... han trenger litt tid på benken kanskje?

Lenke til kommentar

Er det ikke flere som synes Mata, spilleren eller posisjonen (eller begge) er problemet her? føler det er bortkastet, men om det er Mata eller bare posisjonen i oppstillingsplassen som er problemet vet jeg ikke helt. noe må gjøres med akkurat det, men er usikker på hva. men kan ikke fortsette sånn.... han trenger litt tid på benken kanskje?

Jeg tror ikke vi klarer å bruke en playmaker-rolle skikkelig. Vi har ikke spillestilen til det. Vi så det med Kagawa, det samme skjer med Mata. Selv om jeg synes Mata har vært veldig dårlig i alle kampene våres sålangt. Det går alt for tregt med ham.

Lenke til kommentar

Dere slår jo en drøss med langpasninger fra deres egen banehalvdel..Da blir Mata ubrukelig..

Mata er mere ballbessittende fotballspiller..

enig. han hadde elsket å spille på lag med Scholes, Giggs i form. men nå er han jo ubrukelig. blir ikke misfornøyd om han selges til 30+ de neste to dagene... men det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi klarer å bruke en playmaker-rolle skikkelig. Vi har ikke spillestilen til det. Vi så det med Kagawa, det samme skjer med Mata. Selv om jeg synes Mata har vært veldig dårlig i alle kampene våres sålangt. Det går alt for tregt med ham.

så enig. synes det er a bit of both. Mata spiller dårlig, men rollen hans er heller ikke helt passende i laget.

SELG FLETCHER.... eller legg opp Fletch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...