Gå til innhold

Kamptråd: Burnley vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Helt fair resultat. Fornøygd med Young, Blackett er ein god mann for framtida, di Maria viser potensialet sitt, klare signal om at Clevz er på veg ut.

Rooney skuffer, RvP framleis rusten, Mata er dårlig, Fletch er Fletch.

Gi oss to mnd, inn i troppen med Rojo og Blind og ein ekstra midtbanespeler så har eg trua på LvG sitt prosjekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol! 1 poeng mot laget som kommer på sisteplass denne sesongen.

2 poeng til sammen mot Sunderland, Burnley og Swansea.

Tenk når United møter litt bedre motstand, eller noen andre lag hjemme (i og med at de er bedre borte enn hjemme).

Det vet ikke du.

Det stemmer, og det er ikke bra nok. vi skal forbedre oss, og slå dere.

Du kan ikke rekne ut hjemme/borte-statistikk på 3kamper. BLir for dumt.

Selv om du er den med mest peiling her inne, så syntes jeg at du kan slutte å trolle og komme med slikt oppgulp.

Lenke til kommentar

Ja, dette er skuffende. Jeg har uansett troen på den nye (angreps)filosofien. Orker ikke å gå tilbake til den kjedelige fotballen under SAF siste år, for å ikke snakke om David boooooring Moyes...

Får nyte pressekonferansene frem til spillet på banen sitter.

Men hva skjedde mellom USA og Swansea??

Lenke til kommentar

hvorfor går aldri LvG ut å kjefter eller gir råd til spillerene sine? Han sitter jo faen meg bare i den jævla stolen sin og drikker det fantastiske vannet sitt.

Det er utrolig at ManU ikke ringte deg når de trengte ny manager.

Eh. Jeg er United Supporter men synes det er rart at han ikke gir spillerne råd isåfall. Moyes gjorde iallefall det. Van Gaal har en plan, det er jo overbevist om. Gleder meg til å få inn flere spillere i løpet av helgen. Vi trenger en god og rutinert midtbanespiller. Fletcher holder ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...