Wackee Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Helt fair resultat. Fornøygd med Young, Blackett er ein god mann for framtida, di Maria viser potensialet sitt, klare signal om at Clevz er på veg ut. Rooney skuffer, RvP framleis rusten, Mata er dårlig, Fletch er Fletch. Gi oss to mnd, inn i troppen med Rojo og Blind og ein ekstra midtbanespeler så har eg trua på LvG sitt prosjekt. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noe som er enda mer morsomt, er at LvG får fritt pass kun på grunn av navnet sitt, mens Moyes fader meg fikk så skjorten revnet. Bedre spillere, men enda verre på banen. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hadde Moyes fremdeles vært manager, ville dere hvertfall hatt 6 poeng nå. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Fy faen David Jones. For en spiller! Skuffende av United. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noe som er enda mer morsomt, er at LvG får fritt pass kun på grunn av navnet sitt, mens Moyes fader meg fikk så skjorten revnet. Bedre spillere, men enda verre på banen. jeg sitter klar med LvGout avatar. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Lol! 1 poeng mot laget som kommer på sisteplass denne sesongen. 2 poeng til sammen mot Sunderland, Burnley og Swansea. Tenk når United møter litt bedre motstand, eller noen andre lag hjemme (i og med at de er bedre borte enn hjemme). Det vet ikke du. Det stemmer, og det er ikke bra nok. vi skal forbedre oss, og slå dere. Du kan ikke rekne ut hjemme/borte-statistikk på 3kamper. BLir for dumt. Selv om du er den med mest peiling her inne, så syntes jeg at du kan slutte å trolle og komme med slikt oppgulp. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Man Utd snytt for straffe i begge omganger, men ser veldig svake ut generelt. Synes Mata ser ut som om han er ute av form. Valencia med helt grusomme innlegg. Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Er Thorstvedt United-supporter, forresten? Han virker direkte (og personlig) rystet. Liker fyren godt, altså. Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Jones-Evans-Rojo-ShawBlind-Herrera-Di Maria Januzaj-RvP-Rooney Snart får vi nok se disse. Mata må være god til å suge kuk siden han står foran Kagawa i køen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Kan noen fortelle meg hvorfor Januzaj sitter på benken i 87 minutter? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Spar meg for snakk om at LvG må sparkes. Mannen har bevist gang på gang at han er en manager i verdensklasse, han trenger dog mer enn 3 PL kamper. Moyes hadde derimot null meritter å vise til. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Dere må slutte med det derre 3 midtstoppere tullet..Dere har mange spillere som er gode og trygge med ballen, spill på det istedet.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 (endret) Lurer på hvor mange fans United har mistet etter at Ferguson sluttet. Endret 30. august 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Lurer på hvor mange fans United har mistet etter at Ferguson sluttet. idiotisk å si. da var de aldri 'fans'. 5 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ja, dette er skuffende. Jeg har uansett troen på den nye (angreps)filosofien. Orker ikke å gå tilbake til den kjedelige fotballen under SAF siste år, for å ikke snakke om David boooooring Moyes... Får nyte pressekonferansene frem til spillet på banen sitter. Men hva skjedde mellom USA og Swansea?? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 hvorfor går aldri LvG ut å kjefter eller gir råd til spillerene sine? Han sitter jo faen meg bare i den jævla stolen sin og drikker det fantastiske vannet sitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Good work boys. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 hvorfor går aldri LvG ut å kjefter eller gir råd til spillerene sine? Han sitter jo faen meg bare i den jævla stolen sin og drikker det fantastiske vannet sitt. Det er utrolig at ManU ikke ringte deg når de trengte ny manager. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 hvorfor går aldri LvG ut å kjefter eller gir råd til spillerene sine? Han sitter jo faen meg bare i den jævla stolen sin og drikker det fantastiske vannet sitt. Det er utrolig at ManU ikke ringte deg når de trengte ny manager. Eh. Jeg er United Supporter men synes det er rart at han ikke gir spillerne råd isåfall. Moyes gjorde iallefall det. Van Gaal har en plan, det er jo overbevist om. Gleder meg til å få inn flere spillere i løpet av helgen. Vi trenger en god og rutinert midtbanespiller. Fletcher holder ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 De får nok beskjed, og sånn helt ærlig: hvis de trenger beskjed for å skjønne at det de holder på med er på trynet så tror eg å gi beskjed om dette er fånyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå