Gå til innhold

Kamptråd: Burnley vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Giroud er ikke i nærheten.

Nei. Han var mye skadet, men var ikke så verst når han var frisk. Viss han holder seg skadefri så er han bland verdens aller beste spisser.

Men det har ikke dere vunnet på en stund. Det var derfor han gikk til Man Utd. Han ville heller vinne et PL-trofe, enn ingen.

Jo. I den formen Van Persie har vært i siden Fergie dro så har Giroud vært helt på høyde med RVP, om ikke bedre.

Pøh. Van Persie er alltid skadet, så det er ingen unnskyldning. Han var dårlig når han var frisk også. Jeg så hver United kamp, og jeg er den er inne med best peiling på fotball.

Men han kommer aldri til å vinne noe igjen, så han får kose seg med det trofeet. Om 10 år kommer ingen til å snakke om han. Hadde han blitt i Arsenal kunne han blitt husket.

Lenke til kommentar

Nei, Giroud er ikke i nærheten.

Nei. Han var mye skadet, men var ikke så verst når han var frisk. Viss han holder seg skadefri så er han bland verdens aller beste spisser.

Men det har ikke dere vunnet på en stund. Det var derfor han gikk til Man Utd. Han ville heller vinne et PL-trofe, enn ingen.

Jo. I den formen Van Persie har vært i siden Fergie dro så har Giroud vært helt på høyde med RVP, om ikke bedre.

Pøh. Van Persie er alltid skadet, så det er ingen unnskyldning. Han var dårlig når han var frisk også. Jeg så hver United kamp, og jeg er den er inne med best peiling på fotball.

Men han kommer aldri til å vinne noe igjen, så han får kose seg med det trofeet. Om 10 år kommer ingen til å snakke om han. Hadde han blitt i Arsenal kunne han blitt husket.

Bullshit

Neida, men han sliter mye med skader. Og det er noe ganske annet.

Det vet ikke du. Jo, han kommer til å bli husket som den som vant gullet 11/12 for united.

Ja, som en trofeløs verdensklassespiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...