Veritas_ Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Fikk han gult da han sparket bort ballen rett før di maria byttet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Dette ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Fikk han gult da han sparket bort ballen rett før di maria byttet?Nei Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Suger at vi ikke møter dere før 13. des. Innen den tid kan det jo være at LvG har fått kontroll på laget. I dag hadde vel alle topplagene gruset dere. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Mata får vel 90 min... sier egentlig alt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Søk på PSN Fant ut! Takktakk:) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nei, Giroud er ikke i nærheten. Nei. Han var mye skadet, men var ikke så verst når han var frisk. Viss han holder seg skadefri så er han bland verdens aller beste spisser. Men det har ikke dere vunnet på en stund. Det var derfor han gikk til Man Utd. Han ville heller vinne et PL-trofe, enn ingen. Jo. I den formen Van Persie har vært i siden Fergie dro så har Giroud vært helt på høyde med RVP, om ikke bedre. Pøh. Van Persie er alltid skadet, så det er ingen unnskyldning. Han var dårlig når han var frisk også. Jeg så hver United kamp, og jeg er den er inne med best peiling på fotball. Men han kommer aldri til å vinne noe igjen, så han får kose seg med det trofeet. Om 10 år kommer ingen til å snakke om han. Hadde han blitt i Arsenal kunne han blitt husket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Youngy. herlig. mata. benk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 ... jeg er den er inne med best peiling på fotball. Ser du ikke selv hvor teit du ser ut når du skriver sånn..? 6 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Mata kan jo faen ikke skyte.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Mata kan jo faen ikke skyte.. Does it really Mata? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Tenk en Kagawa som han var i dortmund isteden for mata... Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 United ligger ann til å doble antall poeng så langt denne sesongen? Det er jo ikke dårlig.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Grusomt om Mata får starte neste kamp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Nei, Giroud er ikke i nærheten. Nei. Han var mye skadet, men var ikke så verst når han var frisk. Viss han holder seg skadefri så er han bland verdens aller beste spisser. Men det har ikke dere vunnet på en stund. Det var derfor han gikk til Man Utd. Han ville heller vinne et PL-trofe, enn ingen. Jo. I den formen Van Persie har vært i siden Fergie dro så har Giroud vært helt på høyde med RVP, om ikke bedre. Pøh. Van Persie er alltid skadet, så det er ingen unnskyldning. Han var dårlig når han var frisk også. Jeg så hver United kamp, og jeg er den er inne med best peiling på fotball. Men han kommer aldri til å vinne noe igjen, så han får kose seg med det trofeet. Om 10 år kommer ingen til å snakke om han. Hadde han blitt i Arsenal kunne han blitt husket. Bullshit Neida, men han sliter mye med skader. Og det er noe ganske annet. Det vet ikke du. Jo, han kommer til å bli husket som den som vant gullet 11/12 for united. Ja, som en trofeløs verdensklassespiss. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 10åring slår bedre innlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå