Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ung Rødsrupe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ikke sikker jeg heller, men tippa ungfugl av arten rødstrupe da jo fuglen bruker litt tid på å få fram originalfargene. Har lært litt om det ved å studere småfuglene jeg har på balkongforing som alle ser ut til å ha fått fram kull i år. Dessverre har rødstrupa vært en sjelden gjest i år. Kanskje litt kraftig lys her, men skarpheten sitter så jeg tenker en forsiktig lysdemping for å få detaljene enda bedre fram. Plasseringen i flata er perfekt. Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Flott fuglebilde, Jan Erik. Kan dessverre ikke fortelle deg om arten fordi jeg har akkurat nok kunnskaper om ornitologi for å skille ei måke fra ei svale. Utover det overlater jeg til ekspertene. Men bildet har fine valører og gode farger. Lysrefleks i øyet er også et pluss. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Ikke sikker jeg heller, men tippa ungfugl av arten rødstrupe da jo fuglen bruker litt tid på å få fram originalfargene. Har lært litt om det ved å studere småfuglene jeg har på balkongforing som alle ser ut til å ha fått fram kull i år. Dessverre har rødstrupa vært en sjelden gjest i år. Kanskje litt kraftig lys her, men skarpheten sitter så jeg tenker en forsiktig lysdemping for å få detaljene enda bedre fram. Plasseringen i flata er perfekt. Roar Takker.Hadde en mistanket til Rødtrupa selv Roar. Flott fuglebilde, Jan Erik. Kan dessverre ikke fortelle deg om arten fordi jeg har akkurat nok kunnskaper om ornitologi for å skille ei måke fra ei svale. Utover det overlater jeg til ekspertene. Men bildet har fine valører og gode farger. Lysrefleks i øyet er også et pluss. Mvh, Walter Takker så mye Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Skarpt og flott med varme fine farger Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Skarpt og godt foto av Rødstrupe Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Skarpt og godt foto av Rødstrupe Takker Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg