Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sikker jeg heller, men tippa ungfugl av arten rødstrupe da jo fuglen bruker litt tid på å få fram originalfargene. Har lært litt om det ved å studere småfuglene jeg har på balkongforing som alle ser ut til å ha fått fram kull i år.

Dessverre har rødstrupa vært en sjelden gjest i år.

Kanskje litt kraftig lys her, men skarpheten sitter så jeg tenker en forsiktig lysdemping for å få detaljene enda bedre fram.

Plasseringen i flata er perfekt.

Roar

Lenke til kommentar

Flott fuglebilde, Jan Erik. Kan dessverre ikke fortelle deg om arten fordi jeg har akkurat nok kunnskaper om ornitologi for å skille ei måke fra ei svale. Utover det overlater jeg til ekspertene.

Men bildet har fine valører og gode farger. Lysrefleks i øyet er også et pluss.

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Ikke sikker jeg heller, men tippa ungfugl av arten rødstrupe da jo fuglen bruker litt tid på å få fram originalfargene. Har lært litt om det ved å studere småfuglene jeg har på balkongforing som alle ser ut til å ha fått fram kull i år.

Dessverre har rødstrupa vært en sjelden gjest i år.

Kanskje litt kraftig lys her, men skarpheten sitter så jeg tenker en forsiktig lysdemping for å få detaljene enda bedre fram.

Plasseringen i flata er perfekt.

Roar

Takker.Hadde en mistanket til Rødtrupa selv Roar. :)

Flott fuglebilde, Jan Erik. Kan dessverre ikke fortelle deg om arten fordi jeg har akkurat nok kunnskaper om ornitologi for å skille ei måke fra ei svale. Utover det overlater jeg til ekspertene.

Men bildet har fine valører og gode farger. Lysrefleks i øyet er også et pluss.

Mvh,

Walter

Takker så mye :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...