SunMaster Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Har en to år gammel s3. Den er nå blitt sånn at andre enden sliter veldig med å høre hva jeg sier, for det er så utydelig. Dette er ikke noe problem når jeg har den på handsfreen i bilen. Er dette et kjent problem i s3? (ikke det at det betyr så mye) Er det lønnsomt å få reparert dette? Ikke interessert i å betale 1k+ i reperasjon Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Om dette er et forbrukerkjøp så ville jeg ha forsøkt å reklamere til forhandler. Bare husk å ta backup av den før du gir den fra deg. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Om dette er et forbrukerkjøp så ville jeg ha forsøkt å reklamere til forhandler. Bare husk å ta backup av den før du gir den fra deg. Det er et forbrukerkjøp, men den er to år og et par måneder. Er den ikke da utenfor garanti? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Garanti er noe produsent gir deg. Reklamasjonsretten er lovbestemt, og gir deg stort sett bedre rettigheter enn hva garanti gir deg. På mobiltelefoner er fristen for å reklamere satt til 5 år. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hadde en s3 med samme problemet i butikken i dag, etter litt om og men støvsugde jeg mikrofon hullet og da kom den seg. Kan være verdt ett forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå