Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i magen, gitt opp av legen:(

kayro74

Anbefalte innlegg

Jeg SLITER!!!

Det hele beynte for ca 2 mnder siden...rett før ferien..

Til og begynne med hadde jeg en vond stikkene stingfølese rett under ribbeina. ( værst på høyre side men kjenner det godt på venstre også).

Så begynte det å verke andre plasser også.

Liste over smerter :

1.Sting/værk under ribbeina...( smerten går også nedover på sidene.)

2. Flankesmerte : stikking inn i sidene! (midt på ca sluten av ribbeina.(slår av og til nedover som en krampe/lyn høyre side).

3. rygg,( Brennende følese.værk midt på rygg,på sidene og skulderblader

4.Lysken : av og til en rar ekkel følese i lysken...spesielt etter mat..

5. AV og til værre når jeg har spist,Men likevel enda værre om jeg ikke spiser..

Blir kvalm og er vondt å bevege seg.

Det er vondt i magen når jeg puster.

Av og til er det kjempevondtnår jeg kjører bil..(svinger og humpler). føles som om alt i magen er løst og jeg kjenner det beveger seg..

Når jeg skal legge meg må jeg ligge på venstre side. Høyre side og rygg blir for vond å ligge på..

Tungt å gjøre ting og kan også forverres av fysiske ting.

Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.....Jeg Sliter..Legen har gitt meg opp..skjønner ikke at han ikke sender meg videre..

Tror ikke jeg blir trodd....:(

Men jeg har fysisk VONDT!!!!

Tester jeg har tatt :

Uttallige blodprøver og CRP

Urinprøver.

Gastroskopi

Ct

MR

Noen som vet vet hvem jeg kan kontakte eller hvor jeg kan henvende meg videre.....

Holder på å gi opp.....:(

Ultralyd ( Galle/testikler).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke at han ikke sender meg videre..

Tror ikke jeg blir trodd.... :(

Tester jeg har tatt :

Uttallige blodprøver og CRP

Urinprøver.

Gastroskopi

Ct

MR

Hvis han ikke hadde trodd deg hadde han ikke sendt deg på CT og MR og Gastroskopi. Og det å sende deg videre, det er jo disse undersøkelsene. Hvor vil du nå?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bytt lege! Det er veldig enkelt på fastlegesiden. Har gjort det selv og angrer ikke. Det finnes mange ubrukelige fastleger og mange utrolig dyktige fastleger som har hensyn og omtanke til pasient.

På siden der fastleger velges kan du også se andres anmeldelser av fastleger, dermed kan du få en pekepinn om hvilke du skal styre unna og du kan også se om det er noe alvorlig galt med den legen du har. Hør med venner også, ofte finner man ut hvilke leger som er bra og hvilken som er utrolig at ikke får sparken.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hør med venner også, ofte finner man ut hvilke leger som er bra og hvilken som er utrolig at ikke får sparken.

Fastleger er normalt sin egen sjef, de kan ikke få sparken på den måten.

De kan få sparken fra Helsedepartemanget men det skal mye til, tilogmed leger som driver med overgrep kan fortsette andre steder.

Det er allikevel utrolig at enkelte for holde på uten stans. Men jeg vet at det skal mye til. Heldigvis er vi pasienter sikret valg av lege selv.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hei igjen:)Takker for alle svar...

Har ikke prøvd å bytte lege ennå nei....

Kan dessverre ikke forstå hva dette kan være...

en nevnte forgiftning her...må i tilfellet være nikotin. (snus,el sig)....

Dette er rett og slett det rareste jeg har vært med på i mitt liv.......samtidig mitt foreløpig livs største kamp...

Tar på dette her... ikke morro å komme til jobb uten svar eller løsning....kun sykemelding i hånda..

Har jo lyst til å jobbe å være med på ting igjen....Men har for mye smerter og blir fort sliten..

Gjør vondere etter jeg har gått eller stått eller bevegt meg ei stund...

Prøvde igår å menge meg med venner...Men går ikke lange tida før æ må sette meg og hive innpå med smertestillende..I går måtte det ganske mye til for å roe ned smertene..

Blir sittende å prøve å smile å le....men ikke enkelt nei...

Skjønner meg egentlig ikke helt på legen....han burde systematisert sendt meg rundt til alt mulig av forskjellige spesialister på sykdommer....

Jeg ønsker så sårt bare et svar på hva jeg har med å gjøre her....

Er så sliten å lei nå....sover mindre i tillegg..sitter oppe på grunn av smerte..

I går satt jeg oppe til 02.30..... våkner likevel klokka 07.00.......

Håper dere alle for en fantastisk dag:)

Tusen takk for mange svar:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...