Gå til innhold

Fullt forkurs

Waleed3011

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å ta fullt forkurs. Dette blir da med matematikk, norsk, fysikk, teknologi og samfunn, og engelsk. Jeg har dessverre ikke gode karakterer fra videregående hovedsakelig pga lite motivasjon.

Jeg ønsker å ta en ingeniør utdanning innen It eller Indøk med It. Spørsmålet mitt er som følger, etter å ha fullført fullt forkurs med gode karakterer, søker jeg meg inn til ingeniørutdanning med karakterene mine fra videregående eller fra forkurset ? og har karakterene mine fra videregående noe som helst å si i denne søknadsprosessen ?

Setter stor pris på alle svar! Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg vurderer å ta fullt forkurs. Dette blir da med matematikk, norsk, fysikk, teknologi og samfunn, og engelsk. Jeg har dessverre ikke gode karakterer fra videregående hovedsakelig pga lite motivasjon.

Jeg ønsker å ta en ingeniør utdanning innen It eller Indøk med It. Spørsmålet mitt er som følger, etter å ha fullført fullt forkurs med gode karakterer, søker jeg meg inn til ingeniørutdanning med karakterene mine fra videregående eller fra forkurset ? og har karakterene mine fra videregående noe som helst å si i denne søknadsprosessen ?

Setter stor pris på alle svar! Takk på forhånd. :)

Du søker med resultatet fra forkurset, ikke vidergående. Dessuten er det egne forkurs kvoter på noen studier som gjør det lettere å komme inn somregel:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...