Revenlurer Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hei Jeg begynte denne uken å spekulere i aksjer. Den 29.08.2014 kjøpte jeg aksjer i Comrod communication. Jeg skulle nå den 30.08.2014 inn på oslo børs å se litt på denne. Jeg oppdager da at den ikke lenger er der. Etter å ha googlet litt finner jeg denne artikkelen: http://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Om-oss/Presserom/Nyheter-fra-Oslo-Boers/Comrod-Communication-strykes-fra-notering-paa-Oslo-Boers Det er også noe galt med innloggingen på nordnet når jeg nå prøver å gå inn å se hvor pengene mine har tatt veien. Er det noen som vet hva det vil si når et selskap strykes fra notering på oslo børs? Hva skjer med pengene mine? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Habu holdning vil kjøpe deg ut, de har nok kommet med et tilbud på aksjene dine. Får de stor nok andel aksjer, så kan de tvangs utløse deg i henhold til aksjeloven. Du får ordne innloggingen din, så ser du hvordan det gikk. 2 Lenke til kommentar
Revenlurer Skrevet 30. august 2014 Forfatter Del Skrevet 30. august 2014 Ok. Tusen takk for oppklarende svar! Skal ringe kundeservice og ordne innloggingen når de åpner på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå