dagasc Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Trenger et greit news posting system med login, om noen har forslag. Det som haster mest er et programm som instalerer php, mysql, apache osv osv i samme slengen.. husker ikke nanet eller url til disse.. noen som kan på minne meg? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 For installasjon kan du bruke phptriad eller foxserve, men jeg anbefaler å bare gjøre det manuelt... mye enklere egentlig, her er en måte å gjøre det på: php.senteret.net Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 For installasjon kan du bruke phptriad eller foxserve, men jeg anbefaler å bare gjøre det manuelt... mye enklere egentlig, her er en måte å gjøre det på: php.senteret.net kk, tnx... men i apache, hvilken linje måtte endres for at Æ, Ø og Å ska funke?! Lenke til kommentar
phanti Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg gjorde ingen endringer for at æøå skal fungere, men har nok med hvilket charset som er default å gjøre. Lenke til kommentar
alftore Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 jeg bruker POSTNUKE på mine sider... synes det er greit selv om det har vel mye funksjonalitet egentlig.. når jeg får tid en dag lager jeg nok noe eget. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg gjorde ingen endringer for at æøå skal fungere, men har nok med hvilket charset som er default å gjøre. takk! AddDefaultCharset ISO-8859-2 var den satt på.. satt den på AddDefaultCharset ISO-8859-1 funke fett.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg bruker Cutenews Kongescript som ikke trenger mysql og det er enkelt og innstalere. Med kommentarer og hele pakka, flere brukere også. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 AddDefaultCharset ISO-8859-2 var den satt på.. satt den på AddDefaultCharset ISO-8859-1 funke fett.. Hehe, bra. Syns det er rart at den sto på ISO-8859-2 som default men.. Når det gjelder news system så syntes jeg det var gøy å lage selv. Ikke spesielt vanskelig heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå