Crevasse Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg en ny mobil til sånn ca. 5k men klarer ikke bestemme meg. Er åpen for alle os, WP8.1, ios eller Android. Disse har jeg tenkt på: Xperia Z2 Pros: Bra kamera Snapdragon 801 Vanntett Cons: kommer ikke på noen spesielle Iphone 5s Pros: Ios Rask og enkel Best apper Holder seg godt i pris Aluminium unibody Fin størrelse på skjerm (4") Cons: ios (pga lukket ekosystem) HTC One M8 Pros: Android Snapdragon 801 Bra design Cons: Shitty kamera Lumia 930 Pros: Best kamera Nokia kvalitet! Cons: Dårlig apputvalg på WP marketplace og masse drittapper Liker ikke hvordan standard Windows Phone SDK apper ser ut Liker best mobiler med 4"-4,5" skjerm, jeg liker ikke at kameraet lagger. Til tross for at kvaliteten på Iphone kameraet ikke er best, liker jeg hvor rask og lite lagg det er på det (hakking når man beveger kameraet) og rask AF. Om noen har noe å legge til som kan hjelpe meg å bestemme hvilken jeg velger, så takker jeg for det. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Ang hakking når en beveger kameraet, så tror jeg de fleste hakker på et vis. Kan nok også være en idé og peile inn på foretrukket OS (bare en idé). Hvis det lar seg gjøre, så ville jeg ventet et par uker med tanke på evt Z3 Compact og IPhone 6. For hvis du liker 4-4,5" skjerm, så blir både Z2 og M8 i største laget. Utifra de tlf du lister opp, så er nok alle "trygge" kjøp. Gå i butikk, trykk og bli kjent med feelen på de forskjellige tlf. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 9. september avdukes vel en ny iPhone... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Z3 er like rundt hjørnet også... Lenke til kommentar
blutut Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nexus 5. 32 GB hos Google til 3400. Meget rask og god tlf, ingen lagging. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 iPhone 5S kameraet lagger ikke, og tar veldig bra video. Har ikke prøvd Lumia 930, men har en Lumia 1020 og kameraet der lagger ikke og er strålende bra. Har hatt de fleste Android-toppmodeller og opplevde lagging i kameraet på alle sammen. Tror det rett og slett er en feil med operativsystemet. Spesielt Sonytelefonene hadde problemer med autofokus. Masse opptak ble rett og slett veldig uklare til tider. Lumia 1020 har den absolutt beste bilde og videokvaliteten jeg har opplevd. Og den koster ofte rundt 2.000 kr på Elkjøp i helgene. Verdt å tenke på! Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 LG Nexus 5 Fantastisk mobil til en billig penge Er svært fornøyd.. Beste mobilen jeg har hatt på lenge... og jeg har hatt en mobiler. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Hvis jeg ikke hadde vært ekstremt glad i Note-serien og at Note 4 er ute straks, hadde jeg personlig kjøpt Lumia 930 i en himla fart. Fantastisk fin telefon, dødsgod i hånda, osv. Digger kameraappen til Nokia (holy shit for en bra kameraapp det er), og 930 har et veldig bra kamera, samt at WP har blitt enormt mye bedre i det siste. Jeg har ENDA lyst på 930 selv om jeg vet jeg skal ha Note 4. Fantastisk fin. Syntes nå jeg. Gå ned og hold en 930 litt, bruk tid på den og kikk. Digg telefon. Endret 5. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 "Økosystemet" til Windows Phone er (minst) like lukket som iOS. Mitt førstevalg for dine ønsker ville vært iPhone 5S. Kameraet har ikke så mange innstillingsmuligheter, men det tar veldig gode bilder (til å være mobiltelefon) veldig raskt, og det er det man trenger. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Ja er det jeg og tenker, zanta. Derfor jeg syntes de konkurrerer nært kontra Android som blir mer "lommepc" enn de to andre, som er mer basic. Men jeg ville heller valgt en WP enn ios selv, mye pga pris, men og fordi jeg syntes WP er penere i bruk, finere telefoner (vel, 830 og 930 i alle fall =p ). Spesielt med kameraet til 930. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Høres ut som nye Sony Z3 Compact kan være et reelt alternativ for TS, spør du meg.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå