Gå til innhold

Ny Multicom bærbar vil ikke starte

eln78

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var på Posten i dag og hentet min nye Multicom Xishan w550s. Men da jeg kom hjem og skulle starte pc'en for installasjon av Windows og diverse så ville ikke maskinen starte. Det lyser i det grønne led-lyset som indikerer at pc'en er på, men det skjer ingenting mer. Ingen vifter, ingen skjermbilde, ingen bios, ingen tegn til liv bortsett fra led-lys.

Jeg antar at den vil bli karakterisert som dead on arrival og at Multicom fikser opp i det, men jeg tar gjerne i mot forslag på ting jeg kan prøve/sjekke før jeg evt. sender den tilbake på mandag.

Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-INkUtP

Hvis de har lang behandlingstid på returvarer villle det enkleste vært å bestilt en ny, og betale når beløpet blir refundert.

Da får u den nye pcen om 1-2 dager og slipper å tenke på behndlingstiden.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar

Ja, det er selvfølgelig en mulighet, men nå ser jeg at Multicom ikke lengre har denne på lager. Typisk min flaks.

Noen som har gode alternativer til en w550s? Den bør være 14-15,6", full HD, SSD (kan evt. ettermonteres), i5 CPU og ikke koste mer enn 6500,- med eller uten os.

Maskinen skal brukes til litt lett programmering, MS Office, videostreaming, litt photoshop og generell surfing. Ingen spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...