Tullballj Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Skal bytte hdd på min macbook air. Har ventet i flere uker på disken og fikk den i dag. Alt er klart. Har klonet harddisken og alt, men jeg får ikke åpnet maskinen da jeg ikke finner riktig skrutrekker. Hadde et sett med skrutrekkere til småting men det var ikke noen som passet. Hjelp mottas med takk. =) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Stikk innom Epledeler, de har sikkert skrujernet du trenger. C. Sunds gate 30. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Får dem billig på ebay også. Apple Pentalobe heter de. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Pentalobe_screw Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg kjøpte en som passet på Brilleland. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 27. september 2014 Forfatter Del Skrevet 27. september 2014 Kjøpte på ebay. Måtte dessverre borre ut to av skruene for å få den opp. Fått den nye disken på plass. Works like a charm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå