Buster3 Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hei, jeg har for 2 dager siden vert på legen og fryst 2 vorter på hånden siden jeg skulle ta vaksine. Legen sa at jeg ikke trengte å ta på nytt plaster når det han satt på der og da datt av, så jeg gjorde det ikke. Og istad når jeg vasket hendene så revnet huden opp der han hadde fryst vorten. Så jeg ble litt usikker på hva jeg skulle gjøre,ta på nytt plaster, la det være eller rive av huden? Det ser egentlig ut som et lite krater for å være ærlig. Så hva gjør jeg egentlig? Noen som har fryst vorter før og vet hva de gjorde? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Så lenge det er tett kan du klare deg uten plaster, men er det risiko for at du kommer borti og river opp noe som kan få deg til å blø er drt nok lurt å sette på plaster. Billigere det enn å høre med legen på nytt igjen. Lenke til kommentar
Buster3 Skrevet 29. august 2014 Forfatter Del Skrevet 29. august 2014 Så lenge det er tett kan du klare deg uten plaster, men er det risiko for at du kommer borti og river opp noe som kan få deg til å blø er drt nok lurt å sette på plaster. Billigere det enn å høre med legen på nytt igjen. Altså det ser ut som et lit krater med noe merkelig i midten som ser ut som noe rødt (Fryst blod? også er vorten inni den huden som er delvis løs nå. Hva gjør jeg med huden som er løs? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Altså det ser ut som et lit krater med noe merkelig i midten som ser ut som noe rødt (Fryst blod? også er vorten inni den huden som er delvis løs nå. Hva gjør jeg med huden som er løs? Jeg ville bare klippet vekk død hud med en sterilisert saks. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå