Gå til innhold

[Løst] Ny (gaming/ kontor) stol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å vite hvordan de er, men med tanke på populæriteten til de, vil jeg tro folk generelt er fornøyd.

Vet ikke hvordan maxfps er til å levere store ting, men de har nå stolene til salgs.

Ellers vil jeg anbefale IKEA sin Markus, meget god og solid. Behagelig og gir alt hva en stol kan tilby - bortsett fra justerbare armlener :wee: .

Lenke til kommentar

Ikke kjøp fra Jysk ihvertfall, der har jeg bare opplevd skranglestoler som faller fra hverandre bare man ser på dem.

Denne ser bra ut: Komplett.no - AKRACING PREMIUM Style Gaming Chair

Sett på den. Vet noen hvilke stoff de er i? litt greit med skinn....

Men de fargene passer ikke på rommet mitt :8 Må nok ha noe svart med rødt eller noe.

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Llitt utenfor ditt budsjett, men invisterer du i en dyr HÅG- stol vil du få en utrolig god gamingstol som du kan ta med deg gjennom livet. Siden du allerede hadde tenkt å bruke så mye. Har en selv og det er den alle mest komfortable stolen jeg vet om, samt at jeg har kroniske ryggplager. Glemte jeg å nevne at de har 10-års garanti på ødelagte deler og slitasje? www.hag.no/produkter/segment/kontorstoler/

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

Llitt utenfor ditt budsjett, men invisterer du i en dyr HÅG- stol vil du få en utrolig god gamingstol som du kan ta med deg gjennom livet. Siden du allerede hadde tenkt å bruke så mye. Har en selv og det er den alle mest komfortable stolen jeg vet om, samt at jeg har kroniske ryggplager. Glemte jeg å nevne at de har 10-års garanti på ødelagte deler og slitasje? www.hag.no/produkter/segment/kontorstoler/

Hvilke av de da?

Lenke til kommentar

Jeg jobber med kontor interiør, hvor Håg Capisco er den stolen det selges mest av.

Rett og slett fordi den er veldig god og har meget god kvalitet. Alle kundene som prøver denne er er meget fornøyd.

Den er ikke billig, men du kan ha den i mange mange år

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Kan anbefale MARKUS, funker ypperlig.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50178859/

Har prøvd den, men likte den ikke så godt. (likte ikke nettingen og hodeputen)

Jeg jobber med kontor interiør, hvor Håg Capisco er den stolen det selges mest av.

Rett og slett fordi det er en av de bedre stolene på markede, som ikke koster 10k +.

Alle disse gaming stolene er oppskrytt spør du meg, og har gjerne positive brukererfaringer fordi dem aldri har prøvd skikkelig kontorstoler.

Hva er "skikkelige" kontorstoler da (uten om håg?

Skal bare ha en behagelig stol til å gjøre lekser på, spille og se TV... så design er ikke det viktigste. Komfort og kvalitet er absolutt det viktigste!

Endret av Tryminator
Lenke til kommentar

Herman Miller, Vitra, Savo, RH og RBM feks.

Håg Capisco er faktisk bedre enn topp modellen til Håg som koster typ 20k (Håg H09)

Dog fungerer den best med en litt høyere pult en normalt (rundt 70cm). Fordi det er en minimal stol med tanke på at man skal kunne bevege seg for å minimere typiske plager man får av å sitte stille over lengre tid. Stolen i seg selv er og litt høyere. Du tenker kanskje at det ikke er en komfertabel stol, men jo det er det.

Det er ikke positivt for kroppen å sitte stille over lengre tid.

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...